Zaštita potrošača zanimljiva je tema poduzetnicima, jer obrađuje prava koja moraju poštivati u odnosu na potrošače svojih proizvoda i/ili usluga. Slobodno tržište ne podrazumijeva odsutnost bilo kakvih pravila, obveza ili dužnosti, a nepoštivanje potrošačkih prava može biti skupa poslovna odluka ili propust. Zbog toga je i poduzetnicima i potrošačima najbolje upoznati se sa sustavom zaštite potrošača. Zakon o zaštiti potrošača donesen je 2007. godine i od tada je pretrpio mnoge izmjene. No, Zakon nije jedini propis koji regulira ovu materiju. On tek zajedno s ostalim propisima u području zaštite potrošača čini sustav pravila kojih se poduzetnici moraju pridržavati u odnosu s potrošačima svojih roba i/ili usluga. Nepoštivanje tih pravila može imati teške posljedice na poslovanje određenog poduzetnika i/ili zdravlje potrošača. Čini se da bi sadašnji sustav propisa mogao postati trajniji okvir cjelokupnog sustava zaštite potrošača, jer je usklađen s propisima EU, pa bi i to mogao biti dodatni poticaj svima da se detaljnije s njime upoznaju. Upravo o tome sustavu zaštite potrošača će i biti riječ na edukaciji 28. veljače (ponedjeljak) u Zagrebu.