Koje su vrste dokumenata koje poduzeće mora donijeti i koja je pravna osnova poslovanja na zakonit način? Jeste li sigurni da ste donijeli sve dokumente koji se na vas primjenjuju? Kako ćete na jednostavniji način ispuniti zakonske obveze?
Osim ovim pitanjima, na edukaciji će biti riječi o sklapanju ugovora općenito, ali i ugovora o radu i menadžerskih ugovora. Doznat ćemo odgovore na česta praktična pitanja o tome kada moramo donijeti pravilnik o radu i što bi on trebao sadržavati. Primjenjuje li se na nas kakav kolektivni ugovor i zašto, ako ga nismo potpisali? Jesmo li u obvezi imati pravilnike o sistematizaciji radnih mjesta s propisanim koeficijentima za radna mjesta i vrijednostima boda? Kako se osloboditi obveze vođenja evidencije o radnom vremenu i za koje je kategorije radnika to uopće moguće? Kako sastaviti odluku o korištenju godišnjeg odmora i kako izračunati točan broj dana godišnjeg odmora, srazmjernog ili punog?
Na ova i sva vaša druga pitanja, odgovorit ćemo na edukaciji 28. ožujka (srijeda) u Zagrebu.