Znate li pričaju li porezi i troškovi marketinga istim jezikom. Kako pretočiti marektinške akcije u pozitivne učinke, bez straha od poreznog nadzora i nepriznavanja takvih troškova, prikazat ćemo na ovoj radionici koja će se održati 3. lipnja (petak) u Zagrebu.
Iz radionice izdvajamo:
-
Znate li koji je riječnik poreza i poreznog nadzora?
-
Znate li kojim jezikom pričaju marketinške akcije i u kojim se sve oblicima mogu – prikazati?
-
Znate li što sve trebate imati u svojim računovodstvenim evidencijama da bi vam sve marketinšte akcije bile porezno priznate?
-
Znate li kako evidentirati sve porezne akcije?
-
Jeste li sigurni da ste dobro razlučili što je reprezentacija, promidžba, besplatno davanje, sponzorstvo ili nagradna igra?
-
Znate li što o svemu tome kažu mišljenja porezne uprave?
Radionica je namjenjena:
-
voditelji financija i računovodstva
-
glavni knjigovođe
-
osobe koje vode knjigovodstvene servise ili u njima rade
-
menadžerima kontrolinga i zaposlenicima koji rade na poslovima kontrolinga
Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.