Kako marketing prilagoditi poreznim propisima – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kako marketing prilagoditi poreznim propisima

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 18.9.2017.

Znate li pričaju li porezi i troškovi marketinga istim jezikom? Kako pretočiti marektinške akcije u pozitivne učinke, bez straha od poreznog nadzora i nepriznavanja takvih troškova, prikazat ćemo na ovoj radionici koja će se održati 18. rujna u Zagrebu.

Iz sadržaja izdvajamo:

  • Znate li koji je riječnik poreza i poreznog nadzora
  • Znate li kojim jezikom pričaju marketinške akcije i u kojim se sve oblicima mogu prikazati
  • Znate li što sve trebate imati u svojim računovodstvenim evidencijama da bi vam sve marketinšte akcije bile porezno priznate
  • Znate li kako evidentirati sve porezne akcije
  • Jeste li sigurni da ste dobro razlučili što je reprezentacija, promidžba, besplatno davanje, sponzorstvo ili nagradna igra
  • Znate li što o svemu tome kažu mišljenja porezne uprave

Edukacija je namijenjana:

  • voditeljima financija i računovodstva
  • vlasnicima računovodstvenog servisa
  • voditeljima financijsko računovodstvenih servisa
  • voditeljima knjigovodstvenim servisima
  • zaposlenicima koji rade na poslovima kontrolinga
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
18.9.2017.
Zagreb