Znate li pričaju li porezi i troškovi marketinga istim jezikom? Kako pretočiti marektinške akcije u pozitivne učinke, bez straha od poreznog nadzora i nepriznavanja takvih troškova, prikazat ćemo na ovoj radionici koja će se održati 18. rujna u Zagrebu.
Iz sadržaja izdvajamo:
-
Znate li koji je riječnik poreza i poreznog nadzora
-
Znate li kojim jezikom pričaju marketinške akcije i u kojim se sve oblicima mogu prikazati
-
Znate li što sve trebate imati u svojim računovodstvenim evidencijama da bi vam sve marketinšte akcije bile porezno priznate
-
Znate li kako evidentirati sve porezne akcije
-
Jeste li sigurni da ste dobro razlučili što je reprezentacija, promidžba, besplatno davanje, sponzorstvo ili nagradna igra
-
Znate li što o svemu tome kažu mišljenja porezne uprave
Edukacija je namijenjana:
-
voditeljima financija i računovodstva
-
vlasnicima računovodstvenog servisa
-
voditeljima financijsko računovodstvenih servisa
-
voditeljima knjigovodstvenim servisima
-
zaposlenicima koji rade na poslovima kontrolinga