Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? To samo dokazuje da nije važno samo prodavati, već da je još važnije profitabilno prodavati! Zato nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi. Jeste li znali da u ukupnim troškovima poduzeća, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela kod poduzeća koja se bave trgovinom, a troškovi sirovina i materijala kod poduzeća koja se bave proizvodnjom? Zbog svega navedenog poduzeća trebaju imati jasnu politiku upravljanja i kontrolerskog praćenje kupaca i prodaje te zaliha i dobavljača, jer kroz nju upravljaju i svojim poslovnim rezultatom. Na radionici 2. lipnja (četvrtak) u Zagreb i online proći ćemo kroz studije slučaja i modele koji će vam pomoći da upravljanje prodajom, kupcima, zalihama i dobavljačima podignete na višu razinu.
Sadržaj radionice:
Kontroling prodaje i kupaca
Kontroling zaliha i dobavljača
Radionica je namjenjena:
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.