Na radionicu je potrebno donijeti računalo – (upute što je potrebno instalirati na računala dobit ćete nakon prijave na radionicu)
Koliko puta ste bili u situaciji u kojoj se od vas tražilo da hitno snizite troškove i povećate efikasnost nabave, a da brzog rješenja nije bilo na vidiku? Pod pritiskom ostalih službi s hitnim zahtjevima i intenzivnih operativnih aktivnosti teško je pronaći vrijeme za promišljanje i implementaciju vizije - željene budućnosti.
Strateški pristup upravljanja kategorijama u nabavi preoblikovati će način na koji nabavljate robe i usluge i usmjerit će pažnju na aktivnosti u ključnim područjima nabave kako bi se iskoristio potencijal za optimizaciju i stvorila dodana vrijednost za cijelo poduzeće. Digitalna transformacija poslovanja smanjit će operativni pritisak na službu nabave i značajno skratiti nabavni ciklus.
Ispravnim upravljanjem kategorijama u nabavi značajno ćete smanjiti trošak nabave i stvoriti konkurentsku prednost potrebnu za vaš poslovni uspjeh.
Pitanja na koja ćete dobiti odgovor!
- Koje su ključne odrednice sustava upravljanja nabavom prema kategorijama?
- Koje promjene sustav upravljanja prema kategorijama donosi u odnosu na tradicionalan način nabavljanja?
- Kako definirati kategorije?
- Kako izraditi matricu kategorija i definirati optimalnu strategiju nabave?
- Kako istražiti tržište i kreirati bazu dobavljača prema kategorijama?
- Kako postaviti ciljeve za svaku kategoriju u odnosu na smanjenje troškova nabave i smanjenje rizika nabave?
- Kako pomoću pokazatelja poslovanja mjeriti uspješnost u ostvarenju ciljeva nabave?
- Kako kreirati matricu analize postupaka nabave prema kategorijama?
- Na nabavu kojih kategorija trošimo najviše vremena?
- Kako bi mogli unaprijediti učinkovitost procesa nabave i smanjiti broj narudžbi?
- Koji tip organizacije nabave bi najviše odgovarao s obzirom na kategorije koje nabavljamo?
Sadržaj radionice:
- Prikaz koncepta upravljanja nabavom prema kategorijama
- Analiza potrošnje i kreiranje kategorija potrošnje – STUDIJ SLUČAJA
- Kreiranje kros-funkcionalnih timova za upravljanje kategorijama
- Analiza tržišta nabave i kreiranje sustava upravljanja dobavljačima prema kategorijama
- Izrada Kraljičeve matrice - Identificiranje prilika i određivanje strategija nabave
- Postavljanje ciljeva nabave po kategorijama i postavljanje sustava mjerenja ostvarenja
- Implementacija strategija usmjerenih na smanjenje troškova i mjerenje uspjeha pomoću pokazatelja
- Implementacija strategija usmjerenih na povećanje efikasnosti procesa nabave i mjerenje ostvarenja
- Implementacija digitalnih rješenja za upravljanje kategorijama, nabavom i dobavljačima
Upravljanje kategorijama – studij slučaja:
Radionica je temeljena na praktičnom prikazu promjene načina upravljanja nabavom, s tradicionalnog na upravljanje nabavom po kategorijama. Temeljem podataka stvarnog poduzeća polaznici će moći zajedno s predavačem:
- Uspostaviti sustav upravljanja nabavom/zalihama po kategorijama i definirati ključne promjene
- Kreirati kategorije
- Analizirati potrošnju po kategorijama
- Izraditi Kraljičevu matricu i odrediti strategije nabave za pojedinu kategoriju
- Provesti postupak nabave po kategorijama u e-okruženju
- Igrati ulogu dobavljača u simulaciji nabavnog događaja s ciljem prikupljanje ponuda i pregovaranje putem e-aukcija u digitalnoj platformi Promena E-sourcing solutions
- Kreirati matricu i analizirati postupke nabave te odrediti strategiju za upravljanje zalihama.
Polaznici će nakon završetka radionice:
- razumjeti prednosti sustava upravljanja nabavom prema kategorijama
- znati koje korake je potrebno poduzeti da bi se implementirao sustav upravljanja nabavom/zalihama
- biti u mogućnosti kritički se osvrnuti na tradicionalan način upravljanja nabavom te na upravljanje nabavom prema kategorijama i odabrati ispravan pristup za svoje poduzeće
- naučiti kako i bez pomoći naprednog ERP-a, analizirati potrošnju i izraditi Kraljičevu matricu u Excelu.
- moći interpretirati rezultate analize i odabrati ispravan pristup za upravljanje poslovanjem u svom poduzeću.
Radionica će polaznicima pružiti potrebna znanja i vještine kako bi postali promotori i pokretači pozitivnih promjena u poslovanju.
Radionica je namijenjena:
- Upravi i menadžmentu poduzeća
- Direktorima i voditeljima nabave
- Operativnim voditeljima u nabavi
- Direktorima i voditeljima kontrolinga
- Kontrolerima i analitičarima
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.