Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije
Polaznici će raditi u Excelu na konkretnim podacima te na temelju protekle potrošnje i očekivanja izraditi plan nabave, definirati strategiju nabave i kreirati plan zaliha
Ostvarenje organizacijskih ciljeva uveliko ovisi o pouzdanosti plana nabave. Plan nabave je jedan od najvažnijih planova u organizaciji koji prikazuje kada, što, koliko, po kojim cijenama i uz koje rizike organizacija treba nabaviti kako bi omogućila neometano poslovanje. Planiranje nabave za sve organizacijske potrebe je kompleksan i vrlo osjetljiv proces koji zahtijeva posebnu pažnju i sustavan pristup. Stručnjaci u nabavi trebaju kreirati sustav planiranja nabave koji će pružiti pouzdane informacije ne samo o potrebnim količinama predmeta nabave u pojedinom trenutku već i stvoriti podlogu za kreiranje strategija nabave za skupine proizvoda prema njihovoj važnosti za organizaciju. U procesu planiranja količina nabave i zaliha koristi se nekoliko metoda: od osnovne ABC analize, preko XYZ analize pa sve do složenijih analiza disperzije pojava koje služe kao podloga za donošenje odluka o sigurnosnim količinama zaliha.
Sveobuhvatan plan nabave predstavlja instrument i podlogu za poslovno upravljanje usmjereno na optimiziranje zaliha, racionalno korištenje novčanih resursa, smanjenje troškova, optimiziranje procesa, upravljanje rizicima nabave i kreiranje sustava upravljanja odnosima s dobavljačima.
Pitanja na koja ćete dobiti odgovore:
Radionica je namijenjena: