Uložili ste u izradu web sjedišta ili web trgovine? Uspješno ste je lansirali u bespuća interneta? Da li se vaša investicija vratila? Mi ćemo vam dati odgovor koliko je vaša stranica uspješna. Kroz niz izvještaja o posjećenosti vašeg web sjedišta, o vremenu koje posjetitelji provode na vašoj web stranici i koje sadržaje najviše gledaju, na edukaciji 15. ožujka (četvrtak) u Zagrebu odgovorit ćemo je li vam se investicija isplatila.
Iz edukacije izdvajamo:
-
zašto pratiti uspješnost web sjedišta
-
definiranje ciljeva web sjedišta
-
segmentacija posjetitelja
-
što su to KPI - Key Performance Indicators
-
što je Time on site, Conversion, Bounce Rate
-
što je Google Analytics i kako se implementira
-
kako pomoću Goals-a definirati ciljeve web sjedišta
Edukacija je namijenjena:
-
upravi društva
-
voditeljima marketing službi
-
vlasnicima tvrtki
-
decision makerima
Nakon edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.