Svojim dolaskom ostvarujete:
-
5% popusta
-
20% popusta na konferenciju iz kontrolinga
-
30% popusta na knjigu „Kontroling upravljanje iz backstagea“
-
Poklon iznenađenja
Često se pitamo što je vrijednost našeg poduzeća. Nalazi li se ona na žiro računu, možda u kapitalu ili imovini? Kako ju odrediti? Na radionici ćemo određivati vrijednost poduzeća preko vrijednosti koja se nalazi u kupcima i brandovima/proizvodima. Nekoliko pristupa nam pomaže u tome, a fokusirat ćemo se na kombiniranje marketinških vrijednosti i financijskih pokazatelja te novčane tokove i njihovo diskontiranje. Radit ćemo u malim grupama i zajednički pokušat stvoriti brand. Polaznici će na temelju portfelja kupaca određivati vrijednost poduzeća. Stoga ne propustite ovu zanimljivu radionicu koju za vas vodi mr.sc. Andreja Švigir.
Iz radionice izdvajamo:
-
nematerijalna imovina i goodwill – što ih razlikuje?
-
gdje i kada se goodwill pojavljuje u financijskim izvješćima? Kako ga povezati s brandom?
-
brand i njegova snaga se vide kroz rezultate kompanija, no kako izmjeriti vrijednost istoga?
-
Rasprava: Goodwill kod dioničkih društava u Hrvatskoj
-
Praktična vježba: Primjer vrednovanja branda
-
vrednovanje portfelja kupaca – studij alučaja
-
određivanje kriterija za vrednovanje kupaca – koji kupci više vrijede?
Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.