Četiri jednodnevne radionice:
20. ožujka (petak): Kako mogu otkriti i prevenirati probleme u poslovanju
21. ožujka (subota): Kako ću upravljati troškovima
27. ožujka (petak): Kako ću poboljšati prodaju
28. ožujka (subota): Kako ću upravljati zalihama
Kako mogu otkriti i prevenirati probleme u poslovanju
-
koliko imovine mi treba da ostvarim ciljanu dobit - Du Pont model
-
jesmo li sposobni generirati rezidualnu dobit - što mi nudi EVA
-
kako znam poslujemo li u zoni sigurnosti - ADT model
-
što svakom, pa i mojem poduzeću, nosi budućnost - BEX model
-
rad u malim grupama: „povezivanje“ modela, kreiranje prave slike poslovanja mojeg poduzeća i otkrivanje latentnih opasnosti
-
rasprava: trebam li se u potpunosti pouzdati u modele? Postoje li zamke koje me mogu odvesti na pogrešan zaključak?
Kako ću upravljati troškovima
-
odlučujem li na varijabilnoj razini - direct costing
-
kalkuliram li uzimajući u obzir tržište - target costing
-
kako utvrđujem aktivnosti koje pokreću troškove - ABC model
-
koliko troškova ulažem u prodaju i marketing... ma zapravo: u troškove životnog vijeka usluge i proizvoda
-
rasprava: gdje i kada primijeniti odgovarajući troškovni pristup
-
rad u maloj grupi i prezentacija: doprinos pokriću - praćenje rezultata centara
odgovornosti putem različitih troškovnih modela
Kako ću poboljšati prodaju
-
koji su moji najvažniji izvještaji iz prodaje, kako ću ih formirati, a kako čitati?
-
koji su moji najvažniji izvještaji iz prodaje, kako ću ih formirati, a kako čitati?
-
strateški cilj prodaje: prihodi u odnosu na dobit - kako da obranim očito?
-
što bismo trebali više „voljeti“: prodaju koja nosi prihod ili prodaju koja nosi maržu?
-
zašto moram u procjeni kvalitete asortimana koristiti BCG matricu
-
rasprava: dobit vs prihod: prednosti i nedostaci oba cilja
-
samostalna praktična vježba: izrada i čitanje BCG matrice - za vježbu trebaju računala
Kako ću upravljati zalihama
-
zalihe - kratkotrajna ili dugotrajna imovina?
-
kako da optimiziram zalihe: koji model i koje pokazatelje primijeniti?
-
-
ABC/XYZ analiza - kako da odijelim važno od nevažnog
-
slijedi li moj asortiman poslovnu strategiju poduzeća?
-
rad u malim grupama: preko zaliha do novca na žiro-računu
-
samostalna praktična vježba: EOQ modelom do snižavanja prodajne cijene
Predavanja 50%
Praktičan rad i interakcija 50%, od toga:
- interakcija i doprinos grupi 20%
- individualni rad i zaključivanje 30%
- prikaz završnog studija slučaja 25%
- grupni rad i prezentacija 25%
Program je namijenjen:
-
vlasnicima i članovima uprava poduzeća koji obavljaju izvršne poslove i zadatke
-
izvršnim menadžerima koji žele unaprijediti vlastite kompetencije
-
menadžerima koji imaju potencijal za ostvarenje izvrsnih rezultata
-
svima koji žele kvalitetno raditi na napretku svojih znanja i vještina
-
svima koji žele razvijati svoju menadžersku osobnost i uspješne timove