-
Poželjeli ste da ste neki od poslovnih konflikata riješili na drugačiji način?
-
Razina konflikta u okolini utječe na Vašu izvedu?
-
Često izbjegavate konflikt ili prelako u njega ulazite?
-
Ponekad niste sigurni radi li se o poslovnom konfliktu ili osobnom?
Konstruktivno upravljani konflikt doprinosi višoj razini svjesnosti o problemu, promovira promjenu, potiče kvalitetnije odluke i kritičko razmišljanje, podiže uključenost i osobni rast zaposlenika. Ili, drugim riječima: „Konflikt je neizbježan – bitka je opcionalna.“
Koji su ciljevi radionice?
-
Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:
o Razvoj kompetencije upravljanja konfliktima
-
Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu upravljanja konfliktima
-
Poticaj uspostavljanju ravnoteže izmeĎu privatnog i poslovnog
-
Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti
Što će ova edukacija učiniti za vas?
-
osvijestiti pozitivne aspekte i optimalnu razinu konflikta
-
osvijestiti vlastiti doprinos u konfliktu
-
osvijestiti vlastite okidače za konflikt i poduzeti korake za njihovo kontroliranje
-
naučiti nadgledati vlastite reakcije i održati smirenost u teškim situacijama
-
upoznati stilove rješavanja konflikta uz osvještavanje vlastitog stila pristupanja konfliktu
-
naučiti o razinama konflikta i kako pristupiti konfliktu ovisno o fazi razvoja
-
razviti alate za suočavanje s različitim emocionalnim reakcijama
-
naučiti kako u teškim situacijama komunicirati taktično, odmjereno i proaktivno
Što ćete moći nakon radionice?
-
percipirati konfliktne situacije kao priliku za unapreĎenje poslovnih procesa i odnosa
-
osnažiti samopouzdanje za držanje teških razgovora na smiren i asertivan način
-
prepoznati pravi uzrok konflikta
-
implementirati tehnike rješavanja konflikata i povećati vlastitu učinkovitost u upravljanju konfliktima
-
koristiti fleksibilnije odgovore u osobnim i poslovnim konfliktima
-
izbjeći negativne posljedice konflikta (npr. negativne emocije, gubitak motivacije i energije)
-
primjenjivati asertivnu komunikaciju u poslovnom i privatnom životu
Način rada:
-
interaktivno predavanje
-
radionica
-
igranje uloga
-
rad u parovima
-
rad u grupama
Edukacija je namijenjena:
-
menadžerima i liderima koji žele primijeniti vlastite sposobnosti nošenja s konfliktima učinkovito
-
zaposlenicima koji žele razumjeti vlastite emocije i ponašanja u konfliktu
-
svima koji žele raditi na sebi i pronaći produktivne načine za rukovođenje konfliktom