Odabrati partnera s kojim ćemo ostvariti usku suradnju u distribuciji našeg portfelja (proizvoda i robe) nije nimalo jednostavan zadatak. Partnerski odnos podrazumijeva obostrano povjerenje. Kako istražiti i analizirati tržište potencijalnih distributera, koju strategiju pristupa odabrati, kako napraviti due diligence potencijalnih partnera, provesti partner program, u konačnici provesti monitoring i pratiti razvoj distributera, doznajte na našoj jednodnevnoj radionici 11. studenoga (petak) u Zagrebu.
Iz radionice izdvajamo:
-
istraživanje tržišta i parametri istraživanja
-
parametri istraživanja Analiza tržišta - klasifikacija tržišta, struktura pojedinog tržišta, komparacija s očekivanjima, SWOT analiza, Porterova analiza pet sila, kompetitivna analiza direktnih i indirektnih konkurenata, tržišni potencijal, globalni terminski plan
-
strategija pristupa, tržišni ulazak i uređenje tržišnog pristupa
-
distributer kao ovlašteni zastupnik
-
distributer kao uvoznik s dodatnom vrijednošću
-
distributer kao volume maker
-
distributer kao razvojni kanal
-
ekskluzivitet VS autorizacija
-
regionalna VS „country“ autorizacija
-
due diligence - kako pratiti partnere - koji su ključni pokazatelji praćenja poslovanja, trendovi i korelacije
-
partner program
-
ugovor (klasifikacija terminologije, komercijalni uvjeti, teritorijalna ovlaštenost, trajanje i produljenje ugovornog odnosa, logistički zahtjevi, supply chain management, resursne odredbe, tehnička i prodajna izobrazba, certifikacija i licenciranost, garancije i servisni uvjeti, povrati i rotacije, pravne odredbe, osiguranje, zaštite intelektualnog vlasništva, zaštita podataka, poslovnih informacija i ugleda, restrikcije, audit i izvještavanje, više sile, terminacija, službeni sustav obavještavanja i kontakti, službeni jezik komunikacije, ovlašteno arbitražno ili sudsko tijelo
-
vodič za distribuciju - programski priručnik (cjenici i rabatne skale, prodajni vodič, financijski ciljevi, razvojni i ostali ciljevi, sustav nagrada, marketing plan, detaljan plan resursa i izobrazbe, procesni kriteriji, izvještajni sustav, vremenske dimenzije i datumske obveze)
-
kodeks (tržišni kodeks, kodeks upravljanja i distribucije na državna i javna tijela, ekološki)
-
pristup, obostrana validacija, aktivacija
-
razvoj i monitoring
Radionica je namijenjena:
-
vlasnicima i upravama poduzeća
-
voditeljima prodaje
-
voditeljima projekata
-
voditeljima i menadžerima logistike
-
svim zaposlenicima koje zanima ovo područje
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.