Način na koji percipiramo i procjenjujemo drugu stranu ili situaciju, kao i naše vlastite interese i pozicije, utječe na naše socijalno ponašanje. Percepcija, kognicija i motivacija utječu na primanje i obradu informacija u radnom okruženju i temelj su svakog socijalnog kontakta. Znanje pak o tome kako drugi ljudi percipiraju i procesuiraju informacije važno je za razumijevanje zašto se neke osobe u nekoj situaciji ponašaju tako kako se ponašaju. Razumijevanje ovih procesa omogućava menadžerima eliminiranje nesporazuma u organizacijskom procesu, ali vodi i boljim međuljudskim odnosima u radnom okruženju.
Uz predavanja, na radionici 7. srpnja (utorak) u Zagrebu se koriste različite didaktičke metode - grupne i individualne praktične vježbe i rasprave, studiji slučaja, interakcija.
Predavanja 50%
Praktičan rad i interakcija 50% (interakcija i doprinos grupi, individualni rad i zaključivanje, grupni rad i prezentacija)
Radionica se održava u poslijepodnevnim satima.