Ljeto je vrijeme odmora, ali i vrijeme za rad na sebi. Unaprjeđenje vlastitih kompetencija neophodno je za ostvarenje dobrih i kvalitetnih odnosa. Oni su temelj naše radne uspješnosti, poticajnog timskog rada i boljeg poslovnog rezultata.
Uz predavanja, na radionici 6. srpnja (ponedjeljak) se koriste različite didaktičke metode - grupne i individualne praktične vježbe i rasprave, studiji slučaja, interakcija.
Predavanja 50%
Praktičan rad i interakcija 50% (interakcija i doprinos grupi, individualni rad i zaključivanje, grupni rad i prezentacija)
Radionica se održava u poslijepodnevnim satima.
Većina menadžera smatra da je sukob nužno loš i disfunkcionalan, no sukobi mogu imati i pozitivne strane (npr. voditi promjeni i novoj prilagodbi, poticati osobni rast i realniju samoprocjenu, podizati radni moral itd.). Ne možemo reći da je neki sukob isključivo dobar ili isključivo loš - on je istodobno i jedno i drugo. Stoga cilj nije ukloniti sukob, već naučiti kako s njim upravljati i na taj način kontrolirati njegove loše aspekte, a iskoristiti njegove dobre strane.
Upravljanje konfliktima ima svojih pet glavnih strategija: nadmetanje, popuštanje, povlačenje, rješavanje problema i kompromis. Ovladavanje modelom omogućava učinkovitije djelovanje menadžera u radnom okruženju, prvenstveno kroz interpersonalnu komunikaciju u identificiranju i prevladavanju zapreka koje vode do sukoba.