Uvod u trening
-
što radi suvremeni prodavač: zadnji trendovi u pristupima u segmentu prodaje usluga
-
što poduzetnici i novoosnovani klijenti očekuju od prodavača
-
kako kreirati dodatnu vrijednost za kupca
-
pomak od transakcijske prema relationship prodaji
1. Faza-priprema prodajnih aktivnosti
Cilj ove faze je ukazati na važnost pripremnih poslova za prodajnu učinkovitost.
-
Prikupljanje I obrada informacija o novom potencijalnom klijentu
-
o organizacija klijenta
-
o pregovarač
-
Prikupljanje I obrada informacija o postojećem klijentu:
-
o organizacija klijenta
-
o dosadašnja suradnja
-
o pregovarač
-
Pametni ciljevi u prodaji, ciljevi prodajnih sastanaka I kako ih postaviti
2. Faza-prvi kontakt s novim potencijalnim klientom
Cilj ove faze je pokazati I uvježbati komunikacijske tehnike koje će prodavačima pomoći kod odabira ispravnog pristupa za pridobivanje potencijalnog klijenta za otvoreni razgovor.
-
Prvi dojam u prodaji-najbolja praksa
-
Tehnike verbalne komunikacije
-
Tehnike neverbalne komunikacije
-
Small talk, ice breaker tehnike za uspostavu boljih odnosa i opuštanje kupca
-
Kredibilitet relationship managera kao alat za dobivanje klijentovog povjerenja
-
Pasivnost/agresivnost/asertivnost u prodaji. Kako pronaći pravu mjeru u odabiru prodajnog pristupa za pojedinog klijenta
-
Kontinuumi povjerenja na:
-
Osobnoj razini
-
Profesionalnoj razini
3. Faza-definiranja klijentovih potreba
Cilj je ukazati na mogućnost promjene prodajnog pristupa u ovoj fazi. Zbog sve učestalijeg negodovanja klijenta da prodajni razgovori sve više podsjećaju na “obavijesne“ najbolji prodavači mijenjaju poznate tehnike. Postavljenje pitanja o klijentovim potrebama I željama se sve manje koristi, a umjesto toga prodavač vodi razgovor u puno sofisticiranijem stilu te otvara novu dimeziju odnosa pokazujući “zainteresirano ljudsko lice”.
-
Napredne vještine definiranja klijentovih potreba-pomak iz definiranja potreba tehnikama “postavljanja pitanja” prema tehnikama “vođenja razgovora” sa klijentom.
-
Aktivno slušanje i razumijevanje kupca
-
Empatija
-
Tehnika sažimanja I usuglašavanja potreba
4. Faza-savjetovanje i prezentiranja najboljeg proizvoda/rješenja
Cilj ove faze je pokazati I uvježbati izvođenje kratke, jasne I klijentovim potrebama prilagođene prezentacije prodajnog rješenja.
-
Prezentacija prodajnog rješenja temeljena na kupčevim potrebama
-
Prezentacija korištenjem alata «Telling successful stories»
-
Komercijalno podučavanje poslodavca-kako da:
-
Zaradi više
-
Potroši manje
-
Smanji ili eliminira rizik
-
Tehnika boomeranga u prezentaciji
-
Diferencijacija davanjem vrijednosti u fazi prezentacije
-
Česte greške ove faze i kako ih izbjeći
5. Faza-tehnike zaključivanja prodaje
Cilj ove faze je pokazati I uvježbati korektne tehnike obvezivanja kupca i zaključivanja prodaje.
-
Verbalni i neverbalni pozitivni i negativni kupovni signali
-
Trial closing (probno zaključivanje)
-
Closing (zaključivanje) potvrđenim i korektnim tehnikama
-
Česte pogreške prodavača u fazi zaključivanja prodaje
-
Postupci prodavača nakon uspješne/neuspješne prodaje
-
Akcijski plan za prodavače
-
Metode rada
-
Interaktivna radionica i diskusija
-
Individualne i skupne vježbe
-
Edukativni filmski sadržaji
Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.