Upitate li svoje prijatelje, znance i kolege jesu li zadovoljni međuljudskim odnosima u svojem radnom okruženju, rijetki će odgovoriti potvrdno. Nije li to paradoks; najmanje trećinu dana nalazimo se u situaciji s kojom smo nezadovoljni. Iz nje se rađaju konflikti, koji pridonose stresu kojem smo na poslu ionako često izloženi. Možemo li promijeniti, odnosno poboljšati odnose između zaposlenika? Dakako da možemo, i to počevši od gradnje dobrog, suradničkog odnosa s podređenima, a potom i sa onima koji su u organizaciji na istoj ljestvici kao mi. Bez takvog odnosa timski je rad nezamisliv. Kako stvoriti pobjednički tim, kako delegirati poslove, kako nagraditi, kako pregovarati? Naučimo to na edukaciji 26. i 27. svibnja (utorak i srijeda) u Zagrebu.
Iz edukacije izdvajamo:
-
organizacijska kultura
-
odnos menadžera i djelatnika - različite uloge, isti put
-
sustav upravljanja: "tko je jači, taj kvači"
-
konflikti postoje da bi se riješili
-
rješavanje konfliktnih situacija
-
što s konfliktnim ljudima
-
radno vrijeme - kamen spoticanja nekih menadžera
-
odmori i dopusti kao nužno zlo?
-
plaće (ni)su najvažnije
-
nagrade i kazne
-
stres na poslu i kako ga minimalizirati
-
timski rad je više od rada u timu
-
delegiranje: i drugi znaju raditi
-
pregovaranje - što znači win-win
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i menadžerima koji znaju da odnosi zaposlenika utječu na poslovanje poduzeća
-
upravi i svima koji rade na menadžerskim poslovima
-
voditeljima odjela
-
voditeljima i koordinatorima timova
-
svima koji se na poslu susreću s konfliktnim situacijama
-
svima koji žele smanjiti svoj stres na poslu
-
svima koji žele usvojiti pravila poslovnog pregovaranja
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.