Imam li nasljednika i je li dovoljno kompetentan da me naslijedi – pitanje je koje si postavlja svaki vlasnik, najčešće kad dođu godine pred mirovinu. Ako su nasljednici u obitelji, a najčešće jesu tada se razne vizije često sukobvljavaju upravo na nedjeljnim ručkovima. Nije rijetka pojava da se s ručka svi dižu utaboreni u vlastita stajališta i argumentaciju. Što možemo učiniti kako bismo došli do rješenja, a to je što bezbolniji prijenos upravljanja sa starije na mlađu generaciju.
Pridružite nam se 25. rujna (ponedjeljak) u Zagrebu ili online i saznajte koje su vam mogućnosti na raspolaganju kako bi prijenos upravljanja postao manje stresan, a više smislen i učinkovit.
Sadržaj radionice:
- u kojoj nam je životnoj fazi poduzeće – prepoznajemo li njegove zakonitosti?
- kako nam izgleda organizacijska struktura – koliko ju često usklađujemo sa stvarnim stanjem? – STUDIJ SLUČAJA
- koliko često provjeravamo procese?
- imamo li unutar organizacije postavljene Business Partner funkcije (Kontroling, Ljudske resurse…) i koje koristi imamo od njih? – PRIMJER IZ PRAKSE
- postoji li katalog radnih mjesta i opisi radnih mjesta koji se redovito osvježavaju? – PRIMJER IZ PRAKSE
- postoji li sustav nagrađivanja i kako ga postaviti? – PRIMJER IZ PRAKSE
- postoji li mapa nasljeđivanja i imamo li izgrađen Talent menadžment u poduzeću?
- radimo li kontinuirano na kompetencijama naših zaposlenika? – PRIMJER IZ PRAKSE
- Postoji li izgrađen informacijski sustav – kreirani Dashboardi važni za upravljanje poslovanjem ili odlučujemo na temelju excelica i intuicije? – PRIMJERI IZ PRAKSE
- analiziramo li rizike – osobito one koji se odnose na prijenos upravljanja – znamo li koji su to?
- uspješni i neuspješni primjeri iz prakse
Radionica je namijenjena:
- vlasnicima poduzeća i njihovim nasljednicima