Kriza je stigla u većinu hrvatskih poduzeća. Kako smo se s njom uhvatili ukoštac? Je li točno da se s krizom često nosimo na pogrešan način, koji bi se naposljetku mogao pokazati nekorisnim za poduzeće? Drugim riječima, mogu li isključivo otkazi, zamrzavanje i smanjivanje plaća biti oružje protiv krize? Bez dvojbe, takvo oružje potpuno je neučinkovito kad se radi o dobrobiti poduzeća i njegovoj budućnosti.
Vrijeme krize trebalo bi biti vrijeme ulaganja u ljude i učenja kako bismo znanja koja usvojimo mogli primijeniti upravo u borbi protiv krize. Stiglo je doba da dobro promotrimo, analiziramo i otkrijemo gdje leži unutarnja snaga svakog poduzeća. Gospodarska kriza sa sobom donijela i krizu u upravljanju ljudima. Možemo li se osloboditi straha od krize i njezinih posljedica i podsjetiti se da su ljudi najvažniji čimbenik uspjeha svakog poduzeća, pa i u kriznim vremenima?
Na edukaciji 12. i 13. svibnja (utorak i srijeda) u Zagrebu pokušajmo zajedno doći do odgovora na pitanja koja nas muče.
Iz edukacije izdvajamo:
-
uprava u krizi
-
kako "povlačiti" pametne poteze?
-
vještina upravljanja i organiziranja
-
"meke vještine" i njihova važnost u krizi
-
zaposlenici i kriza
-
smanjivanje zaposlenih, zamrzavanje plaća i otkazi
-
zadržavanje najboljih ljudi
-
preraspodjela radnih zadataka i radnih mjesta
-
zbrinjavanje viška ljudi i racionalizacija poslovanja
-
komunikacija - zašto je još važnija u kriznim vremenima?
-
važnost proslijeđivanja informacija zaposlenicima
-
informacija vs poslovna tajna
-
vođenje u kriznim vremenima
-
konflikti i kako ih rješavati
-
motivacija - dodatni napori u krizi
-
timski rad - dobiva li u krizi još veću važnost?
-
upravljanje promjenama - kako upoznati zaposlenike s promjenama u poduzeću?
-
upravljanje stresom i suočavanje sa strahom
Edukacija je namijenjena:
-
vlasnicima i upravi poduzeća
-
svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja poduzećem
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja ljudskim potencijalima
-
osobama koje su uključene u proces odabira i organizacije rada zaposlenih
-
svima koji žele naučiti nešto više o upravljanju ljudskim potencijalima
-
menadžerima i poduzetnicima koji žele svladati vještine vođenja te usvojiti motivacijske tehnike
-
voditeljima i koordinatorima timova
-
osobama koje rade na operativnim poslovima i htjele bi znati više o kvalitetnoj internoj i eksternoj komunikaciji
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.