KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE – VAŠ POSLOVNI ALAT
-
Želite uspješno komunicirati i u izazovnim situacijama, s izazovnim ljudima, o zahtjevnim temama?
-
Želite naučiti kako se zauzeti za sebe?
-
Želite saznati kako misli drugih pročitati iz njihove neverbalne komunikacije?
-
Želite naučiti učinkovite tehnike primanja i davanja feedbacka?
-
Želite razumjeti kako Vaš komunikacijski stil utječe na ukupnu poruku koju odašiljete?
Zašto su komunikacijske vještine ključne? Potrebno je imati na umu uzrečicu: «Sposobnost izražavanja ideje je važna kao i sama ideja» - uspješni komunikatori napreduju, a manje uspješni stagniraju.
Koji su ciljevi radionice?
-
Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:
o Razvoj kompetencije aktivnog slušanja
o Razvoj kompetencije primanja i davanja povratne informacije te njihova implementacija u svakodnevnom poslovanju
o Razvoj kompetencije asertivne komunikacije
o Razvoj kompetencije prepoznavanja obrazaca neverbalne komunikacije te njihova implementacija u svakodnevnom poslovanju
-
Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu komunikacijskih obrazaca
-
Poticaj uspostavljanju ravnoteže izmeĎu privatnog i poslovnog
-
Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti
Što ćete naučiti na radionici?
-
Saznati o vrstama neslušanja, njihovim manifestacijama i posljedicama
-
Osvijestiti važnost aktivnog slušanja
-
Naučiti tehnike aktivnog slušanja
-
Naučiti koji je dobar tajming kada pričati, kada slušati, a kada postavljati pitanja
-
Naučiti primiti i pružiti feedback – na što se usmjeriti i što izbjegavati
-
Osvijestiti stilove komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni, njihove manifestacije i posljedice
-
Naučiti tehnike asertivne komunikacije
-
Naučiti reći asertivno „NE”
-
Naučiti izabrati prikladan emocionalni ton za svaku poslovnu interakciju
-
Naučiti prepoznati neverbalno izražavanje laži, neslaganja, sumnje, promišljanja, napada, obrane
-
Naučiti prepoznati iskrenost i interes
-
Naučiti prepoznati neverbalno izražavanje dominacije
-
Naučiti komunicirati osobnim i poslovnim prostorom
-
Naučiti komunicirati s teškim ljudima i o teškim temama
Što ćete moći nakon radionice?
-
Uspješnije komunicirati u radnom okruženju
-
Kvalitetnije davati i znati primiti feedback
-
Učinkovitije integrirati vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju te uspješnije interpretirati verbalnu i neverbalnu komunikaciju drugih ljudi
-
Komunicirati jasnije i s više samopouzdanja
-
Izabrati prave riječi u teškim situacijama
-
primjenjivati asertivnu komunikaciju u poslovnom i privatnom životu
Način rada:
-
interaktivno predavanje
-
radionica
-
igranje uloga
-
rad u parovima
-
rad u grupama
Edukacija je namijenjena:
-
menadžerima i liderima koji žele primijeniti komunikacijske vještine za učinkovitije rukovoĎenje
-
zaposlenicima koji žele maksimizirati vlastite komunikacijske vještine
-
svima koji žele raditi na sebi