Komunikacijske vještine - vaš poslovni alat – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Komunikacijske vještine - vaš poslovni alat

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 12.4.2018.

 

 KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE – VAŠ POSLOVNI ALAT

  • Želite uspješno komunicirati i u izazovnim situacijama, s izazovnim ljudima, o zahtjevnim temama?
  • Želite naučiti kako se zauzeti za sebe?
  • Želite saznati kako misli drugih pročitati iz njihove neverbalne komunikacije?
  • Želite naučiti učinkovite tehnike primanja i davanja feedbacka?
  • Želite razumjeti kako Vaš komunikacijski stil utječe na ukupnu poruku koju odašiljete?

 

Zašto su komunikacijske vještine ključne? Potrebno je imati na umu uzrečicu: «Sposobnost izražavanja ideje je važna kao i sama ideja» - uspješni komunikatori napreduju, a manje uspješni stagniraju.

 

Koji su ciljevi radionice?

  • Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:

                   o Razvoj kompetencije aktivnog slušanja

                   o Razvoj kompetencije primanja i davanja povratne informacije te njihova implementacija u svakodnevnom poslovanju

                   o Razvoj kompetencije asertivne komunikacije

                   o Razvoj kompetencije prepoznavanja obrazaca neverbalne komunikacije te njihova                                                                            implementacija u svakodnevnom poslovanju

  • Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu komunikacijskih obrazaca
  • Poticaj uspostavljanju ravnoteže izmeĎu privatnog i poslovnog
  • Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti

 

Što ćete naučiti na radionici?

  • Saznati o vrstama neslušanja, njihovim manifestacijama i posljedicama
  • Osvijestiti važnost aktivnog slušanja
  • Naučiti tehnike aktivnog slušanja
  • Naučiti koji je dobar tajming kada pričati, kada slušati, a kada postavljati pitanja
  • Naučiti primiti i pružiti feedback – na što se usmjeriti i što izbjegavati
  • Osvijestiti stilove komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni, njihove manifestacije i posljedice
  • Naučiti tehnike asertivne komunikacije
  • Naučiti reći asertivno „NE”
  • Naučiti izabrati prikladan emocionalni ton za svaku poslovnu interakciju
  • Naučiti prepoznati neverbalno izražavanje laži, neslaganja, sumnje, promišljanja, napada, obrane
  • Naučiti prepoznati iskrenost i interes
  • Naučiti prepoznati neverbalno izražavanje dominacije
  • Naučiti komunicirati osobnim i poslovnim prostorom
  • Naučiti komunicirati s teškim ljudima i o teškim temama

 

Što ćete moći nakon radionice?

  • Uspješnije komunicirati u radnom okruženju
  • Kvalitetnije davati i znati primiti feedback
  • Učinkovitije integrirati vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju te uspješnije interpretirati verbalnu i neverbalnu komunikaciju drugih ljudi
  • Komunicirati jasnije i s više samopouzdanja
  • Izabrati prave riječi u teškim situacijama
  • primjenjivati asertivnu komunikaciju u poslovnom i privatnom životu

 

Način rada:

  • interaktivno predavanje
  • radionica
  • igranje uloga
  • rad u parovima
  • rad u grupama 

Edukacija je namijenjena:

  • menadžerima i liderima koji žele primijeniti komunikacijske vještine za učinkovitije rukovoĎenje
  • zaposlenicima koji žele maksimizirati vlastite komunikacijske vještine
  • svima koji žele raditi na sebi
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
25.10.2017.
Zagreb
12.4.2018.
Zagreb