Kao što je važna za međuljudske odnose, komunikacija utječe i na poslovne procese - bez dobre komunikacije teško je zamisliti kvalitetno poslovanje. Poslovno komuniciranje nije nimalo jednostavno, štoviše, nekad se čini i nemogućim. Poslana poruka ne mora odgovarati primljenoj poruci. Kako onda komunicirati, posebno u krizi? Temelj svake dobre komunikacije je slušanje i rekli bismo… osluškivanje. Slušamo li i osluškujemo li svoje sugovornike? Pitamo li naše sugovornike što su zapravo čuli i kako su razumjeli poslanu poruku? Kako se s komunikacijskim vještinama ne rađamo, već ih radom stječemo cijeli život, važno je konstantno se educirati i poboljšavati komunikaciju i sa sobom i s drugima. Naučimo komunicirati i u krizi na treningu 17. i 18. rujna (četvrtak i petak) u Zagrebu.
Iz edukacije izdvajamo:
-
komunikacija: prijenos podataka, informacija ili puno više
-
komunikacijski proces - netko govori, netko sluša, svi čuju
-
komunikacija: urođena ili za inteligentne
-
komunikacija u organizaciji: od "rekla-kazala" do birokracije
-
komunikacija izvan radnog vremena: tko s kim igra tenis
-
glasine (ni)su točne - opasnost u kriznim vremenima
-
o čemu ovisi komunikacija na radnom mjestu i u krizi
-
verbalna i neverbalna komunikacija
-
što sve otkriva izgovorena riječ
-
što govori moje tijelo: lice i ruke su "izdajice"
-
je li bolje govoriti, pisati ili... za što se odlučiti u krizi?
-
znamo li komunicirati pisajući
-
telefon ili e-mail?
-
zapreke u komunikaciji
-
komunikacijske vještine u poslovanju
-
imidž, bonton, etika
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja ljudskim potencijalima
-
upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima i u stalnoj su komunikaciji sa zaposlenicima i poslovnim partnerima
-
vlasnicima poduzeća koji žele implementirati tehnike upravljanja ljudskim potencijalima i time poboljšati svoje poslovanje
-
menadžerima koji imaju zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
-
voditeljima i koordinatorima timova
-
osobama koje rade na operativnim poslovima upravljanja ljudskim potencijalima
-
svima koji žele naučiti nešto više o upravljanju ljudskim potencijalima
-
osobama koje rade na operativnim poslovima i htjele bi znati više o kvalitetnoj internoj i eksternoj komunikaciji
-
vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati komunikaciju svojih radnika i formirati nepobjedive timove
-
svima koji se žele usavršiti na području međuljudskih odnosa
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.