Premda o tome ne razmišljamo često, komunikacija i te kako utječe na poslovne procese - bez dobre komunikacije teško je zamisliti kvalitetno poslovanje. Poslovno komuniciranje nije nimalo jednostavno. Menadžeri i vlasnici intuitivno shvaćaju da su komunikacijski problemi u njihovom poduzeću razlog dodatnim problemima u poslovanju. Osim toga, loša komunikacija s podređenima često je uzrok nezadovoljstva i stresa menadžera i vlasnika. Kako si olakšati komuniciranje na radnom mjestu? Koje su pogreške najčešće? Kako od podređenih dobiti upravo ono što želimo? Kako osigurati da razumiju naše poruke? Treba li s njima razgovarati ili samo naređivati? ?Na ova i mnoga druga pitanja koja muče menadžere i vlasnike odgovorit ćemo na edukaciji 25. studenoga (petak) u Zagrebu.
Iz radionice izdvajamo:
-
poslovna komunikacija - prijenos podataka, informacija ili puno više
-
komunikacijski proces u poduzeću - netko govori, netko sluša; tko čuje?
-
prijenos informacija podređenima
-
u čemu najviše griješe vlasnici i menadžeri?
-
komunikacija - urođena ili za inteligentne?
-
komunikacija u poduzeću - od "rekla-kazala" do birokracije
-
komunikacija izvan radnog vremena: tko s kim igra tenis?
-
glasine (ni)su točne
-
je li bolje govoriti ili pisati podređenima?
-
što govori vaše tijelo?
-
zapreke u komunikaciji
-
loša komunikacija, stres i konflikti
-
komunikacijske vještine u poslovanju
-
imidž, bonton, etika
Radionica je namijenjena:
-
vlasnicima poduzeća
-
upravi i voditeljima čija je uloga delegiranje posla i ostvarivanje zdravog ozračja unutar i između odjela
-
upravi i voditeljima koji rade na rukovodećim poslovima i u stalnoj su komunikaciji sa zaposlenicima i poslovnim partnerima
-
voditeljima i koordinatorima timova
-
osobama koje rade na operativnim poslovima i surađuju s podređenima
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.