Što odvaja jedno poduzeće od drugoga? Mnoštvo je sastavnih dijelova koji čine uspješnu sliku poduzeća. Jedna od komponenta je svakako i znanje koje nam je potrebno kako bismo naše proizvode prikazali upravo onakvima kakvi jesu: cjenovno i kvalitativno usklađeni, modernog dizajna, ekološki usmjereni i potrebni našim potencijalnim kupcima, odnosno ljudima koji upravo sjede ispred nas i slušaju našu prodajnu prezentaciju. Kako isticati prednosti vlastitog proizvoda ili usluge ne vrijeđajući konkurenciju? Kako prodavati i u teškim vremenima? Na treningu "Kako uspješno voditi prodajni razgovor", 5. i 6. studenoga (četvrtak i petak) u Zagrebu, pod palicom stručnjaka iz područja prodaje i komunikacije, uz interakciju, naučit ćete kako uspješno voditi prodajni razgovor.
Iz edukacije izdvajamo:
-
osnove komunikacije - znanja kao preduvjet za uspješno prodavanje
-
komunikacijski kanal i funkcije komunikacije
-
oblici i prepreke u komunikaciji
-
prodajni okidači - što utječe na odluku hoćemo li kupiti
-
kako se pripremiti za prodajni razgovor
-
otvaranje prodajnog razgovora - kako zainteresirati slušače
-
utvrđivanje potreba - vrste pitanja, kada i kako ih postavljati
-
predlaganje - dio prodaje u kojem mislimo da sve znamo, no je li baš tako?
-
kako učinkovito reagirati na primjedbe
-
zaključivanje prodajnog razgovora - kruna prodajnog razgovora koja donosi posao
Edukacija je namijenjena:
-
upravi društva
-
vlasnicima tvrtki
-
key account menadžerima
-
voditeljima prodajnih timova
-
menadžerima prodaje i nabave
-
svima zaposlenima u prodaji i nabavi
-
djelatnicima uključenima u rad s potencijalnim kupcima
-
svima koji žele naučiti više o prodaji
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.