Inovativni pristup tržištu – SWOT za 21. Stoljeće – Edukacije – Altius

Dvodnevna radionica

Inovativni pristup tržištu – SWOT za 21. Stoljeće

  • Di Wagner d.o.o., Radnička cesta 37b, Zagreb
  • 10.05.2016. (utorak) 9-17h i 17.05.2016. (utorak) 9-17h
  • Cijena / 345,08 € + PDV
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 10.5.2016.

Program se izvodi kroz jedan modul koji se sastoji od dvije radionice.

 

Koliko ste se puta zapitali što je uopće poslovni model? Ima li ga naše poduzeće? Naravno da ga imate jer je poslovni model plan poduzeća o tome kako će se ono boriti s konkurencijom, kako će koristiti resurse, strukturirati odnose, ophoditi se s kupcima i kreirati vrijednost kako bi bilo održivo i profitabilno... i ima ga svako poduzeće, proizvodno, uslužno, malo i veliko. Imate ga i Vi!

Pitate se kako ga inovirati i unaprijediti? Kakvu korist Vi i Vaše poduzeće dobivate od inovacije poslovnog modela? Koji tipovi poslovnog modela postoje i od čega se sastoje?

 

Ne morate dalje razbijati glavu pitanjima već nam se pridružite na dvodnevnoj radionici „ Inovativni pristup tržištu – SWOT za 21. Stoljeće“, 10. i 17. svibnja 2016. od 9 do 17 sati, kroz koju Vas vode Iva Kraljević Licardo, dipl. oec., profesorica Martina Rakić i naša mr.sc. Andreja Švigir.

Edukacija će Vam otvoriti nove vidike, a bit će okrunjena radionicom (grupnim radom) na kojoj će polaznici naučiti koristiti Canvas poslovni model.

 

Canvas poslovni model omogućava:

  • jasnije sagledavanje tržišnih potencijala
  • kvalitetno definiranje ključnih pokazatelja uspjeha (KPI) temeljenih na vlastitim snagama, ali i vanjskim prilikama
  • poboljšanje u komunikaciji strategije
  • uz brainstorming bolju provedbu poslovnih ideja
  • bolji timski rad koji kreira proizvode prema potrebama tržišta

Ne dopustite sebi jednu od najvećih pogrešaka danšnjih poduzeća – stvaranje proizvoda koji nitko ne želi kupiti!

 

Prijave su otvorene, a mi se radujemo Vašem dolasku!

Program:

 

Utorak 10.5.2016. od 9 do 17sati

  • Što je poslovni model i kako ga dizajnirati
  • Vrste poslovnih modela
  • Sastavni dijelovi poslovnog modela
  • Kreiranje prototipa kupaca

 

Utorak 17.5.2016. od 9 do 17 sati

  • Analiza tržišta – prilike i prijetnje (radionica)
  • Analiza vlastitog poduzeća – snage i slabosti – određivanje KPI (radionica)
  • The mom test
  • Platno ponude vrijednosti – što mi nudimo
  • Kako testirati hipoteze
  • Grupna radionica – izrada Canvas poslovnog modela za određeni proizvod/uslugu

 

Iz edukacije izdvajamo:

  • Što je platno poslovnog modela
  • Faze dizajniranja poslovnog modela
  • Tipologija poslovnih modela
  • Sastavni dijelovi platna poslovnog modela
  • Kreiranje prototipa kupca
  • Analiza tržišta – analizira se 5 konkurenata poduzeća i donose zaključci o poziciji našeg poduzeća te prilikama i prijetnjama
  • Analiza našeg poduzeća – određivanje ključnih pokazatelja uspjeha (KPI)
  • The mom test
  • Platno ponude vrijednosti
  • Najčešće pogreške pri izradi platna ponude vrijednosti
  • Kako testirati hipoteze
  • grupna vježba

 

Radionica je namijenjena:

  • izvršnim menadžerima
  • voditeljima i zaposlenicima odjela prodaje i/ili marketinga
  • poduzetnicima i budućim poduzetnicima
  • svima koji sudjeluju u provođenju marketinške strategije
  • svima koji žele povećati prodajne rezultate
  • svima koji žele saznati više o svojim kupcima

Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
10.5.2016.
Zagreb