-
Često se nosite sa stresom na radnom mjestu?
-
Emocije utječu na Vaše poslovne odnose i/ili učinkovitost: zadržavate osjećaje u sebi – ne kažete dovoljno ili kažete previše?
-
Niste sigurni upravljate li Vi emocijama ili one Vama ili jednostavno želite usavršiti Vaše vještine?
-
Želite preuzeti inicijativu, ali nešto Vas koči - pitate se kako maksimizirati potencijal emocija (vlastitih i tuđih) za učinkovito poslovanje?
Kada dolazimo na posao, ne ostavljamo emocije ispred ulaznih vrata: stres, frustraciju, zabrinutost, tremu, nezadovoljstvo, ljutnju, (de)motivaciju... Emocije postaju ključan alat i saveznik u poslovanju - kada ih naučimo razumjeti i njima upravljati.
Koji su ciljevi radionice?
-
Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:
o Razvoj kompetencije identificiranja vlastitih i tuđih emocija
o Razvoj kompetencije upravljanja emocijama
o Razvoj socijalnih kompetencija
o Razvoj sposobnosti konceptualizacije sagledavanje problematike iz aspekta emocionalnog doživljaja iz šire perspektive
-
Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu upravljanja emocijama
-
Poticaj uspostavljanju ravnoteže između privatnog i poslovnog
-
Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti
Što ćete naučiti na radionici?
-
osvijestiti ulogu emocija u poslovnom svijetu i privatnom životu
-
doznati o tehnikama upravljanja emocionalnim doživljajem
-
doznati o upotrebi tzv. emocionalne inteligencije u poslu
-
osvijestiti doprinos misli u oblikovanju emocija i ponašanja
-
osvijestiti nekonstruktivne obrasce misli i mogućnost njihove kontrole
-
osvijestiti konstruktivan i nekonstruktivan pristup emocionalnom doživljaju
-
naučiti rukovoditi stresom i razvijati otpornost na stres
Što ćete moći nakon radionice?
-
bolje se nositi sa stresom
-
prepoznati i svjesnije upravljati emocijama u poslovnom, ali i privatnom okruženju
-
prepoznati „emocionalne kočnice“ u preuzimanju inicijative i njima upravljati
-
identificirati ponašanja temeljena na emocionalnoj prosudbi koja utječu na poslovne odnose i odluke te njima upravljati
-
uspješnije koristiti socijalne kompetencije kao posljedicu shvaćanja vlastitih i tuđih emocionalnih procesa
-
implementirati stečene uvide u svrhu učinkovitijeg donošenja odluka i učinkovitijeg poslovanja
Način rada:
-
interaktivno predavanje
-
radionica
-
igranje uloga
-
rad u parovima
-
rad u grupama
Edukacija je namijenjena:
-
menadžerima i liderima koji žele primijeniti vještine upravljanja emocijama za učinkovitije rukovođenje
-
zaposlenicima koji žele maksimizirati vlastitu izvedbu
-
svima koji žele raditi na sebi