Emocije u biznisu - potencijal ili prijetnja? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Emocije u biznisu - potencijal ili prijetnja?

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 8.3.2018.
  • Često se nosite sa stresom na radnom mjestu?
  • Emocije utječu na Vaše poslovne odnose i/ili učinkovitost: zadržavate osjećaje u sebi – ne kažete dovoljno ili kažete previše?
  • Niste sigurni upravljate li Vi emocijama ili one Vama ili jednostavno želite usavršiti Vaše vještine?
  • Želite preuzeti inicijativu, ali nešto Vas koči - pitate se kako maksimizirati potencijal emocija (vlastitih i tuđih) za učinkovito poslovanje?

 

Kada dolazimo na posao, ne ostavljamo emocije ispred ulaznih vrata: stres, frustraciju, zabrinutost, tremu, nezadovoljstvo, ljutnju, (de)motivaciju... Emocije postaju ključan alat i saveznik u poslovanju - kada ih naučimo razumjeti i njima upravljati.

 

Koji su ciljevi radionice?

  • Razvoj ključnih kompetencija potrebnih u svakodnevnom poslovanju:

        o Razvoj kompetencije identificiranja vlastitih i tuđih emocija

        o Razvoj kompetencije upravljanja emocijama

        o Razvoj socijalnih kompetencija

        o Razvoj sposobnosti konceptualizacije sagledavanje problematike iz aspekta  emocionalnog doživljaja iz šire perspektive

  • Osvještavanje vlastitih snaga i slabosti u aspektu upravljanja emocijama
  • Poticaj uspostavljanju ravnoteže između privatnog i poslovnog
  • Povećanje zadovoljstva i osobne učinkovitosti

 

Što ćete naučiti na radionici?

  • osvijestiti ulogu emocija u poslovnom svijetu i privatnom životu
  • doznati o tehnikama upravljanja emocionalnim doživljajem
  • doznati o upotrebi tzv. emocionalne inteligencije u poslu
  • osvijestiti doprinos misli u oblikovanju emocija i ponašanja
  • osvijestiti nekonstruktivne obrasce misli i mogućnost njihove kontrole
  • osvijestiti konstruktivan i nekonstruktivan pristup emocionalnom doživljaju
  • naučiti rukovoditi stresom i razvijati otpornost na stres

 

Što ćete moći nakon radionice?

  • bolje se nositi sa stresom
  • prepoznati i svjesnije upravljati emocijama u poslovnom, ali i privatnom okruženju
  • prepoznati „emocionalne kočnice“ u preuzimanju inicijative i njima upravljati
  • identificirati ponašanja temeljena na emocionalnoj prosudbi koja utječu na poslovne odnose i odluke te njima upravljati
  • uspješnije koristiti socijalne kompetencije kao posljedicu shvaćanja vlastitih i tuđih emocionalnih procesa
  • implementirati stečene uvide u svrhu učinkovitijeg donošenja odluka i učinkovitijeg poslovanja

 

Način rada:

  • interaktivno predavanje
  • radionica
  • igranje uloga
  • rad u parovima
  • rad u grupama

 

Edukacija je namijenjena:

  • menadžerima i liderima koji žele primijeniti vještine upravljanja emocijama za učinkovitije rukovođenje
  • zaposlenicima koji žele maksimizirati vlastitu izvedbu
  • svima koji žele raditi na sebi
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
13.12.2017.
Zagreb
8.3.2018.
Zagreb