Društveno odgovorno poslovanje - DOP (engl. Corporate Social Responsibility, CSR) prilika je za konkurentnije poslovanje kroz implementaciju integriranog koncepta poslovanja. On strateški i operativno podrazumijeva i uključuje odnose sa svim dionicima, interno (zaposlenici, dioničari) i eksterno (dobavljači, mediji, lokalna zajednica, investitori, civilni sektor…). Također, on na dragovoljnoj osnovi teži poboljšanju odnosa sa svim dionicima, koristeći resurse poduzeća i stvarajući koristi za njega.
Od poduzeća se pod pritiskom krize, tržišta, regulatora, civilnog sektora i investitora, očekuje sve više. Mudra poduzeća kroz implementaciju DOP-a u svojim politikama i procesima lakše svladavaju i umanjuju rizike vlastite djelatnosti. Pažljivo odabranim i usmjerenim aktivnostima DOP-a ona opstaju, diferenciraju se i posluju s uspjehom. Pod motom „dobro je činiti dobro“ poduzeća ostvaruju brojne koristi i preudvjete za duže trajanje na tržištu.
DOP tj. odgovorna poduzeća dokazano ostvaruju povećanje prodaje i udjela na tržištu, jačaju poziciju brenda, korporativni imidž, utjecaj i povjerenje, sposobnost za privlačenje, motiviranje i zadržavanje zaposlenika. S druge strane, smanjuju troškove, povećavaju privlačnost za investitore i financijske analitičare.
Nisu li to dovoljni razlozi da nam se pridružite na radionici 15. travnja (ponedjeljak) u Zagrebu?