«Ono što smo namjeravali kazati, često ne odgovara onome što smo kazali! Ono što smo kazali ne mora odgovarati onome što je drugi čuo! Ono što je čuo, drugi može shvatiti na više različitih načina!»
Kao što je važna za međuljudske odnose, komunikacija utječe i na poslovne procese - bez dobre komunikacije teško je zamisliti kvalitetno poslovanje. Poslovno komuniciranje nije nimalo jednostavano, štoviše, nekad se čini i nemogućim. Poslana poruka ne mora odgovarati primljenoj poruci. Kako onda komunicirati? Temelj svake dobre komunikacije je slušanje i rekli bismo… osluškivanje. Slušamo li i osluškujemo li svoje sugovornike? Pitamo li naše sugovornike što su zapravo čuli i kako su razumjeli poslanu poruku? Zašto više razmišljamo kad pišemo nego kad govorimo? Zaboravljamo li neverbalnu komunikaciju? Što nas spriječava da poruku primimo i shvatimo? Je li pregovaranje težak posao? Dođimo zajedno do odgovora na ova i mnoga druga pitanja iz područja komunikacije...
Kako se s komunikacijskim vještinama ne rađamo, već ih radom stječemo cijeli život, važno je konstantno se educirati i poboljšavati komunikaciju. Naučimo bolje komunicirati na Altiusovoj edukaciji 23. i 24. rujna (utorak i srijeda) u Zagrebu.
Iz edukacije izdvajamo:
-
komunikacija - prijenos podataka, informacija ili puno više
-
komunikacijski proces - netko govori, netko sluša, svi čuju
-
komunikacija - urođena ili za inteligentne?
-
komunikacija u organizaciji - od "rekla-kazala" do birokracije
-
komunikacija izvan radnog vremena: tko s kim igra tenis?
-
glasine (ni)su točne
-
birokracija: zaposlenik, uloge i bezosjećajnost
-
je li bolje govoriti, pisati ili...
-
što govori moje tijelo?
-
zapreke u komunikaciji
-
stres i komunikacija
-
loša komunikacija i konflikti
-
kako i zašto se bolje razumjeti
-
ne zaboravimo motivaciju
-
što je bolje: kazna ili nagrada?
-
komunikacijske vještine u poslovanju
-
imidž, bonton, etika
-
poslovno pregovaranje
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i voditeljima čija je uloga delegiranje posla i ostvarivanje zdravog ozračja unutar i između odjela
-
upravi i voditeljima koji rade na rukovodećim poslovima i u stalnoj su komunikaciji sa zaposlenicima i poslovnim partnerima
-
osobama koje rade na operativnim poslovima i htjele bi znati više o kvalitetnoj internoj i eksternoj komunikaciji
-
vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati komunikaciju svojih radnika i formirati nepobjedive timove
-
voditeljima i koordinatorima timova
-
osobama koje su uključene u proces odabira i organizacije rada zaposlenih
-
svima koji se žele usavršiti na području međuljudskih odnosa
-
svima koji znaju da se razvojem kvalitetne komunikacije dosežu najbolji i najkvalitetniji rezultati
-
svima koji žele poboljšati komunikaciju sa sobom i drugima
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.