Idealna edukacija za vas, menadžere koji biste htjeli znati još više!
Usvojite nova znanja - naučite transformirati podatke u informaciju s dodatnom vrijednosti!
Upoznajte doista svoje poslovno okruženje i konkurenciju, prikupljajući, analizirajući i upravljajući kombinacijama podataka.
Polaznici će usvojiti temeljna znanja primjene intelligence procesa u poslovanju koji uključuje internu i eksternu komponentu. Interna komponenta najčešće se odnosi na sâmu tvrtku i njezine kupce, odnosno potrošače, dok eksterna komponenta podrazumijeva poslovno okruženje i konkurenciju.
Upravo su poslovno okruženje i konkurencija područja interesa competitive intelligencea kao procesa prikupljanja, analize i upravljanja kombinacijama podataka, informacija i znanja vezanih uz poslovno okruženje u kojem tvrtka djeluje, koje se koriste u planiranju procesa i donošenju odluka radi osmišljavanja strategija za unaprjeđenje poslovne uspješnosti te ostvarivanja i održavanja značajne konkurentske prednosti.
Srž competitive intelligence procesa jest analitički proces transformacije podataka u analitičku informaciju (intelligence), odnosno u informaciju s dodanom vrijednosti. Rješavanjem praktičnih zadataka polaznici će usvojiti primijenjeno analitičko znanje, a svaka analitička tehnika bit će obrađena sljedećom metodologijom: uvod > analitička tehnika > zajednička vježba > diskusija > zadatak > rezultati - diskusija > analitička tehnika diskusija. Zadaci su osmišljeni na način da "pokriju" što šire područje poslovnog okruženja i konkurencije te moguće primjene u poslovanju pa su stoga primjeri tako i koncipirani.
Kaže se: ako nekoga želiš nahraniti za jedan dan, daj mu ribu, ali ako ga želiš nahraniti za čitav život, nauči ga pecati. Sukladno tome, cilj edukacije je omogućiti polaznicima da "nauče pecati", odnosno da steknu znanja koja će moći primijeniti u mnogim specifičnim situacijama s kojima se susreću.
Potrebno je napomenuti kako su temeljni sadržaj edukacije strukturirane analitičke tehnike, dok će se tehnike poslovne analize obraditi u Business Intelligence Analysis edukaciji.