Gdje god se okrenemo, bombardiraju nas naslovi s portala ili tiskovina: „Strategija razvoja“ „Dugoročni ciljevi“ „Naša misija je...“ te niz naslova u segmentu stručne literature: „Strateško upravljanje“, „Strateški razvoj“… U svakodnevici i gospodarskoj stvarnosti svakog poslovnog sustava, strategija, misija, vizija i ciljevi su ključni alati bez kojih se realno ne može niti zamisliti poslovanje, a pogotovo ne održivi razvoj bilo kojeg poslovnog sustava. Ipak, sve je češća pojava da sustavi kreću u procese restrukturiranja, otpuštanja, konsolidiranja svojeg poslovanja, a da strategija ne postoji, a ako i postoji, najčešće je mrtvo slovo na papiru.
Što je zapravo strategija, kako je kreirati i čemu služi te zašto su nam potrebni ciljevi i misija i vizija, tema je jednodnevnog treninga 21. veljače (četvrtak) u Zagrebu. Polaznici će se detaljnije upoznati s kategorijalnim aparatom strateškog razmišljanja, ali - što je puno bitnije - osvijestit će njezin značaj za svakodnevno poslovanje.