Kao što je važna za međuljudske odnose, komunikacija utječe i na poslovne procese - bez dobre komunikacije teško je zamisliti kvalitetno poslovanje. Poslovno komuniciranje nije nimalo jednostavno, štoviše, nekad se čini i nemogućim, no radi se zapravo o tome da je ono vještina i može se - naučiti. Na treningu ćemo odgovoriti na mnoga pitanja: o čemu ovisi komunikacija na radnom mjestu, zašto više razmišljamo kad pišemo nego kad govorimo, zaboravljamo li neverbalnu komunikaciju, što nas sprječava da poruku primimo i shvatimo… Na radionici 15. ožujka (četvrtak) u Zagrebu dođimo zajedno do odgovora na ova i mnoga druga pitanja i olakšajmo si poslovnu komunikaciju.
Iz radionice izdvajamo:
-
komunikacija: prijenos podataka, informacija ili puno više?
-
komunikacijski proces - netko govori, netko sluša, svi čuju
-
komunikacija: urođena ili za inteligentne?
-
komunikacija u organizaciji: od „rekla-kazala“ do birokracije
-
komunikacija izvan radnog vremena: tko s kime igra tenis
-
glasine (ni)su točne - opasnost u kriznim vremenima
-
o čemu ovisi komunikacija na radnom mjestu i u krizi
-
verbalna i neverbalna komunikacija
-
što sve otkriva izgovorena riječ
-
što govori moje tijelo: lice, ruke, noge… su „izdajice“
-
je li bolje govoriti, pisati ili… za što se odlučiti u krizi?
-
znamo li komunicirati pišući
-
telefon ili e-mail?
-
komunikacijske vještine u poslovanju
-
imidž, bonton, etika
Radionica je namijenjena:
-
vlasnicima poduzeća koji žele ovladati komunikacijskim vještinama i time poboljšati poslovanje
-
upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima i u stalnoj su komunikaciji sa zaposlenicima i poslovnim partnerima
-
voditeljima i koordinatorima timova
-
zaposlenicima koje rade na operativnim poslovima i surađuju s podređenima
-
svima koji žele unaprijediti svoju poslovnu komunikaciju
Nakon edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.