Kako pripremiti marketing plan za 2019. i izračunati povrat marketinških ulaganja?
(radionica se izvodi na računalima)
Ulagati u marketing ili ne? Tijekom brojnih projekata uvođenja kontrolinga mnogo smo puta čuli sljedeća pitanja:
- kako sastaviti marketinški plan za 2019. godinu?
- je li moguće izračunati isplativnost marketinških ulaganja? I kako?
- kako koristiti statistiku u excelu kako bismo izračunali isplativost marektinških ulaganja?
- možemo li standardizirati izvještaje iz marketinga? Ili se radi o ad hoc izvještajima koji nemaju jasnu strukturu i izgled
- kada ulagati u varijabilne, a kada u fiksne marketinške troškove?
- koje modele i matrice koristiti kako bismo donosili kvalitetne odluke o isplativnosti ulaganja u marketing?
- kako koristiti google analitiku kao bazu za procjenu isplativosti marketinških ulaganja?
- može li nam google analitika pomoći kako bismo kvalitetnije upravljali sadržajem našeg weba?
- kako izračunati marketinški ROI?
Pridružite nam se na radionici u Zagrebu, na kojoj ćemo vam pomoći da pronađete najbolji model izračuna vaših marketinških ulaganja. Za vas smo pripremili studije slučaja i modele u excelu stoga ne zaboravite ponijeti svoja računala.
Iz radionice izdvajamo:
- proces marketinškog planiranja (utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija)
- kako provoditi kontroling u marketingu
- poslovna poluga - kada ulagati u fiksne, a kada u varijabilne troškove marketinga
- analiza tržišta i klijenata - Paretovo pravilo i ABC analiza
- dijagnostički alati; analiza životnog ciklusa, BCG matrica, matrica politike smjerova
- kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj
- prodajni kanali i njihovi troškovi – STUDIJ SLUČAJA
- kako izmjeriti produktivnost prodajnog osoblja
- cijene - kako odrediti one uz koje ostvarujemo zadovoljavajuću dobit
- rabati i njihova rentabilnost
- kako započeti proces marketinškog planiranja pomoću gap analize
- problemi i zapreke dobrog marketinškog planiranja
- radionica case study - 4 primjera iz prakse
- što je Google Analytics?
- važnost Google Analytics-a
- što korisnici rade na webu?
- postavljanje i praćenje ciljeva/konverzija
- koliko posjetitelja imamo na webu i da li je ta brojka uopće bitna?
- tko su naši posjetitelji?
- koje landing stranice se najviše pretražuju
- kojeg izvora nam dolaze konverzije i kako to iskoristiti?
- koliko se posjetitelji zadržavaju na određenoj stranici i zašto nam je to bitno?
- koja su oglašavanja učinkovita a koja trebamo napustiti?
- radionica case study - 4 primjera iz prakse
- grupni rad – analiza izvješća i zaključak
Radionica je namijenjena:
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- upravi i voditeljima koji rade na rukovodećim poslovima
- vlasnicima poduzeća koji žele implementirati tehnike upravljanja marketingom
- voditeljima komercijale i prodaje
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.