Kako pripremiti marketing plan za 2019. izračunati povrat marketinških ulaganja? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kako pripremiti marketing plan za 2019. izračunati povrat marketinških ulaganja?

  • Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  • 26. listopada (petak); 1 dan - 7 sati, 8. studenoga (četvrtak); 1 dan - 7 sati
  • Cijena / 172,54 € + PDV
    Na cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir
  • Vesna Odobaša dipl. oec.
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 8.11.2018.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Kako pripremiti marketing plan za 2019.  i izračunati povrat marketinških ulaganja?

(radionica se izvodi na računalima)

Ulagati u marketing ili ne? Tijekom brojnih projekata uvođenja kontrolinga mnogo smo puta čuli sljedeća pitanja:

  • kako sastaviti marketinški plan za 2019. godinu?
  • je li moguće izračunati isplativnost marketinških ulaganja? I kako?
  • kako koristiti statistiku u excelu kako bismo izračunali isplativost marektinških ulaganja?
  • možemo li standardizirati izvještaje iz marketinga? Ili se radi o ad hoc izvještajima koji nemaju jasnu strukturu i izgled
  • kada ulagati u varijabilne, a kada u fiksne marketinške troškove?
  • koje modele i matrice koristiti kako bismo donosili kvalitetne odluke o isplativnosti ulaganja u marketing?
  • kako koristiti google analitiku kao bazu za procjenu isplativosti marketinških ulaganja?
  • može li nam google analitika pomoći kako bismo kvalitetnije upravljali sadržajem našeg weba?
  • kako izračunati marketinški ROI?

Pridružite nam se na radionici u Zagrebu, na kojoj ćemo vam pomoći da pronađete najbolji model izračuna vaših marketinških ulaganja. Za vas smo pripremili studije slučaja  i modele u excelu stoga ne zaboravite ponijeti svoja računala.

 

Iz radionice izdvajamo:

  • proces marketinškog planiranja (utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija)
  • kako provoditi kontroling u marketingu
  • poslovna poluga - kada ulagati u fiksne, a kada u varijabilne troškove marketinga
  • analiza tržišta i klijenata - Paretovo pravilo i ABC analiza
  • dijagnostički alati; analiza životnog ciklusa, BCG matrica, matrica politike smjerova
  • kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj
  • prodajni kanali i njihovi troškovi – STUDIJ SLUČAJA
  • kako izmjeriti produktivnost prodajnog osoblja
  • cijene - kako odrediti one uz koje ostvarujemo zadovoljavajuću dobit
  • rabati i njihova rentabilnost
  • kako započeti proces marketinškog planiranja pomoću gap analize
  • problemi i zapreke dobrog marketinškog planiranja
  • radionica case study - 4 primjera iz prakse
  • što je Google Analytics?
  • važnost Google Analytics-a
  • što korisnici rade na webu?
  • postavljanje i praćenje ciljeva/konverzija
  • koliko posjetitelja imamo na webu i da li je ta brojka uopće bitna?
  • tko su naši posjetitelji?
  • koje landing stranice se najviše pretražuju
  • kojeg izvora nam dolaze konverzije i kako to iskoristiti?
  • koliko se posjetitelji zadržavaju na određenoj stranici i zašto nam je to bitno?
  • koja su oglašavanja učinkovita a koja trebamo napustiti?
  • radionica case study - 4 primjera iz prakse
  • grupni rad – analiza izvješća i zaključak

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele implementirati tehnike upravljanja marketingom
  • voditeljima komercijale i prodaje

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Videozapisi

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
12.7.2018.
Zagreb
26.10.2018.
Zagreb
8.11.2018.
Zagreb