Praćenje i razumijevanje trendova u digitalnom marketingu, osnova je modernog poslovanja, koju ne želite ignorirati želite li da vaša ponuda bude vidljiva pravoj publici, na pravom mjestu, u pravo vrijeme.
Na ovom tečaju naučite: što je to digitalni marketing? Koje sve kanale komunikacije obuhvaća? Zašto je web stranica vaša online vizitka i kako njome ponuditi ono najbolje od svog poslovanja uz pažljivo planiranje i razne alate? Što je email marketing? Kako komunicirati putem društvenih mreža i kreirati zanimljiv sadržaj? I mnogo više.
Iz radionice izdvajamo:
Uvod u digitalni marketing / Web stranica
- što je web stranica i zašto ju je važno imati?
- što je domena i kako odabrati pravu?
- što je hosting i koji tip hostinga je najbolji za vaš web?
- koji je cilj web stranice?
- koji su glavni elementi web stranice i kakva treba biti struktura weba?
- što je korisničko iskustvo i kako ga učiniti dobrim za posjetitelje stranice?
- što je SEO i zašto je važan / koji su jednostavni SEO alati ?
SEM (Search Engine Marketing)
- što je Google tražilica i kako funkcionira?
- zašto se oglašavati na Google tražilici?
- google AdWords servis za oglašavanje
- vrste Google oglasa
- kreiranje oglasa i praćenje istih
Google Analytics
- analiza web stranice – što i kako pratimo?
- case study – 4 primjera: što korisnici rade na webu i zašto je to nama bitno?
Email marketing
- što je email marketing i zašto ga koristiti?
- načela i struktura dobrog newslettera
- vizualni i tekstualni elementi newslettera (alati, izvori, copywriting...)
- što je Call to action (CTA) i zašto je važan u email komunikaciji?
Poslovni blog
- što je blog i zašto ga koristiti u poslovanju?
- kakav sadržaj kreirati?
Društvene mreže
- što su društvene mreže i zašto je važno biti poslovno prisutan na njima?
- prednosti i mane društvenih mreža u poslovnom svijetu
- koju društvenu mrežu odabrati u odnosu na cilj i kako komunicirati uz pomoć nje? (odabir tona komunikacije, definiranje publike kojoj se obraćamo...)
- što je Social media marketing i kako funkcionira? (oglasi, influenceri, promocije, eventi...)
- best practice primjeri
Content management u digitalnom marketingu
- što je content management i zašto je važan u digitalnom marketingu?
- na što je potrebno obratiti pažnju (licence, atribucije, branding...)
- pravila dobrog contenta – why less is more?
- kako pripremiti učinovit content plan /alati
- što nakon objave contenta? (upravljanje sadržajem, krizno komuniciranje ...)
Q & A Publika i Predavači
KVIZ ZNANJA
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.