Kakav će biti ishod pregovora ne ovisi samo o poziciji pregovaračkih strana.
U pregovore svaka strana sa sobom donosi emocije, osobne potrebe, iskustva, interese, određena ponašanja i vlastitu percepciju spornih pitanja.
Iz radionice izdvajamo:
- razlika između distributivnog i integrativnog pregovaranja
- priprema za pregovore - Bottom Line, BATNA, ZOPA, pozicije, interesi, potrebe
- koraci proces pregovaranja
- taktike i strategije pregovaranja
- zaključivanje pregovora
- što kada pregovori ne uspiju
Nakon završetka radionice polaznici će usvojiti:
- kako se pripremiti za pregovore (kako definirati, ciljeve, Bottom line, BATNU-u, ZOP-u)
- razliku između distributivnog i integrativnog pregovaranja
- biti se upoznati sa koracima procesa pregovaranja
- tehnike i strategije uspješnog pregovaranja
- kako i u kojim situacijama koristiti određene tehnike i strategije
- kako zaključiti pregovore
- osvijestiti vlastite pregovaračke jake i slabe strane
Radionica je namijenjena:
- upravi, voditeljima i svim drugim osobama koje rade na poslovima upravljanja
- upravi, voditeljima i svim drugim osobama koje vode sektore, odjele, službe, timove
- osobama koje rade raznim projektima (uvođenje kontrolinga, uvođenje HRM menadžmenta, uvođenje informacijskog sustava i sl.)
- menadžmentu koji želi krenuti u smjeru promjene strategije
- svima koji žele mijenjati sebe
- svima koji žele uvoditi promjene u svoja poduzeća
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.