Uz stručna znanja svaki zaposlenik trebao bi razvijati i svoje osobne kompetencije.
Sposobnosti osobne kompetencije određuju kako ćemo se nositi s vlastitim izazovima i različitim ljudima u različitim situacijama. Rezultat je vidljiv je u radnoj uspješnosti i odnosima u poslovnom okruženju.
Svaki polaznik će steći razumijevanje kako kultura organizacije utječe na motivaciju i pristup radnim zadacima.
Iz radionice izdvajamo:
- pozitivna motivirajuća komunikacija u poslovnom okruženju
- emocionalna samosvijest -prepoznavanje vlastitih osjećaja i njihovih učinaka
- samokontrola -upravljanje osobnim ponašanjima koja mogu ometati nas i okolinu u obavljanju posla
- konflikti i kako ih rješavati
- umijeće primanja negativne povratne informacije
- upućivanje negativne povratne informacije na način da bude prihvaćena i razmotrena bez otpora
- kako je povezana kultura organizacije sa motivacijom i razinom produktivnosti zaposlenika
- kako točno definirati što očekujte od zaposlenika i zašto je to važno
- različiti pristupi radu i zašto ih je važno razumjeti
- različiti načini motivacije i zašto ih je važno razumjeti
Nakon završetka radionice polaznici će:
- biti u stanju jasno komunicirati vlastite potrebe, interese i osjećaje
- razumjeti kako emocije utječu na ponašanje i posao
- biti svjesni vlastitog ponašanja u konfliktu
- znati koje strategije koristiti u situacijama neslaganja i konflikata
- znati kako uputiti povratnu negativnu informaciju
- razumjeti zašto je empatija važna i korisna u poslu
- biti svjesni vlastitih snaga i slabosti
- biti spremniji na prihvaćanje promjena
Usvojiti ćemo kako osoba:
- usmjerava pažnju
- koji način rada joj se sviđa
- kako se motivira
- kako donosi odluke
Radionica je namijenjena:
- menadžerima i voditeljima sektora ljudskih potencijala
- zaposlenima u sektoru ljudskih potencijala
- svima koji žele raditi na sebi
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.