Kako postaviti KPI za praćenje učinkovitosti zaposlenika – temelj za kreiranje razvojnih planova? – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kako postaviti KPI za praćenje učinkovitosti zaposlenika – temelj za kreiranje razvojnih planova?

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 11.4.2024.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Ključni pokazatelji uspješnosti instrument su preko kojeg poduzeća prate ostvarenje svojih ciljeva. To znači da poduzeća prije svega trebaju odrediti svoje ciljeve, potom postaviti ključne pokazatelje uspješnosti za svaki sektor i na kraju OKR-ove za svako radno mjesto. Postavljanje KPI je temelj kreiranja razvojnih planova zaposleniha, jer složit ćemo se teško će biti ostvariti KPI, ako naši zaposlenici ne posjeduju (nemaju razvijene) potrebne kompetencije. Na koji način provesti taj proces i zbog čega je važan za menadžere ljudskih potencijala saznajte na radionici u Zagrebu.

Sadržaj radionice:

  • strateški i operativni ciljevi poduzeća prikazani kroz KPI (ključne pokazatelje uspješnosti)
  • postavljanje KPI za svaki sektor unutar poduzeća
  • određivanje KPI zaposlenika – pojedinačni vs timski
  • mapa KPI i njezina povezanost s kompetencijama zaposlenika
  • menadžment i kompetencije u ovisnosti o životnom vijeku poduzeća
  • dovedite sve na istu valnu duljinu – koji je smisao naše organizacije – bit će prikazana tablica sa strateškim ciljevima i inicijativama sve do radnih zadataka
  • pripremite vašu organizaciju na borbu - principi učinkovitosti – alati, potencijal, tehnologija
  • potpirivanje vatre učinkovitosti – stvaranje klime pogodne za rezultate
  • izgradnja mostova na putu prema rezultatima – izgradnja kvalitetnih međuljudskih odnosa
  • vođenje organizacije prema učinkovitosti
  • što kad je neostvarivanje KPI povezano s (ne)kompetencijama zaposlenika?
  • kompetencije radnih mjesta i zaposlenika – kako izgraditi kompetencije zaposlenika?
  • Hogan test – imaju li naši zaposlenici potencijal
  • Povezanost kompetencija zaposlenika s OSTVARIVANJEM KPI
  • Kako napraviti RAZVOJNI plan zaposlenika – željene vs postojeće kompetencije

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima i članovima uprave
  • voditeljima odjela ljudskih potencijala
  • osobama koje kreiraju poslovnu politiku poduzeća
  • voditeljima svih sektora u poduzeću

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Voditelj ljudskih resursa – jednogodišnje usavršavanje Poslovnog učilišta Altius

Želite li saznati više o ovom jednogodišnjem usavršavanju? Preuzmite brošuru!

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
11.4.2024.
Zagreb