U sve kaotičnijem i nepredvidljivijem poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje najtalentiranijih zaposlenika ključni su faktori uspjeha za tvrtke u različitim industrijama. Employer Brand(ing) skup je unutarnjih i vanjskih procesa koji, osim poslovnog razvoja, omogućuju i promociju tvrtke kao poželjnog poslodavca za postojeće i potencijalne zaposlenike, a također ima značajan utjecaj na percepciju tvrtke u javnosti i među (potencijalnim) klijentima. Ulaganjem u Employer Brend jačamo otpornost na izazove te lakše postižemo i održavamo poslovnu konkurentnost koja počinje i završava s našim najvrjednijim resursom – ljudima.
Budući da je Employer Branding hibrid HR-a i marketinga, za njegov uspješan razvoj tvrtke moraju u potpunosti razumjeti vlastitu organizacijsku kulturu, vrijednosti, misiju i viziju te kako sve to autentično komunicirati svojim zaposlenicima, ciljnim skupinama i različitim tržišnim segmentima.
Jednodnevna radionica na temu Employer Brand(ing)a pomoći će vam razviti autentičnu Employer Brand strategiju, uspješno komunicirati misiju, viziju i vrijednosti vaše organizacije te vam približiti najbolje prakse u privlačenju i zadržavanju najtalentiranijih zaposlenika kao generatora vrijednosti vašeg poslovanja.
Sadržaj radionice:
Radionica je namijenjena: