Koliko vrijedi naše poduzeće? Kako procjenjivati vrijednost konkurencije? Brojni su načini vrednovanja poduzeća. Pravnici obično govore o neto imovini poduzeća, dok ekonomisti spominju neto bilančnu vrijednost. Profesionalni procjenitelji inzistiraju pak na tržišnoj vrijednosti uz primjenu statičkog i dinamičkog pristupa koji uvažava i vremensku dimenziju novca. Menadžment procjenjuje vrijednost poduzeća kroz kombinaciju njegovog tržišnog udjela, rasta i mogućnosti stvaranja profita. Različiti pogledi - različiti zaključci. Dakle, ne postoji jedna formula kojom bi se mogla utvrditi realna vrijednost poduzeća, već njegova vrijednost ovisi o tome tko ga procjenjuje i za koje potrebe. Koliko vrijedi investicijski projekt? Koliko je potrebno vremena za efektuiranje investicijskog projekta? Kako donositi kvalitetne investicijske odluke? Kako vrednovati i procjenjivati uspješnost investiranja? Kako unatoč krizi potaknuti investicije? Na Altiusovoj edukaciji 4. i 5. svibnja (utorak i srijeda) u Zagrebu potražite odgovore na ova, ali i mnoštvo drugih pitanja. Pozivamo vas da donesete svoje primjere kako bismo vam pomogli u njihovom rješavanju.
Iz edukacije izdvajamo:
- priznavanje pozicija u financijskim izvještajima - fer vrednovanje VS tradicionalno vrednovanje
- što znači kupovna moć novca?
- financijska poluga i optimalna struktura kapitala
- što znači optimalna bilančna struktura te kako ju procjenjivati
- uloga forenzičnog računovodstva u procjeni poduzeća
- pristupi i metode vrednovanja poduzeća - RADIONICA
- fer vrijednost imovine kao tržišna i ekonomska kategorija
- vrednovanje poduzeća temeljeno na ekonomskoj vrijednosti
- vrednovanje poduzeća temeljeno na slobodnom novčanom toku
- vrednovanje poduzeća pomoću dodane vrijednosti za dioničare ili pak udjeličare (SVA)
- vrednovanje poduzeća primjenom ekonomske dodane vrijednosti
- vrednovanje poduzeća tržišnom dodanom vrijednošću
- vrednovanje poduzeća modelom povrata novčanog toka od ulaganja
- vrednovanje poduzeća tržišnom usporedbom
- uloga marke i vrijednosti kupaca u vrednovanju poduzeća
- uloga menadžmenta, ljudskog potencijala i organizacije na vrijednost poduzeća
- vrednovanje poduzeća kroz investicijski ciklus
- kontroling investicijskog ciklusa
- što je prividni dobitak?
- budžetiranje kapitala i njegova uloga u investicijskom ciklusu
- kako preživjeti vremenski raskorak između ulaganja i učinaka?
- RADIONICA - investicijska studija ulaganja - polaznici rade samostalno
Edukacija je namijenjena:
- upravi društva
- svim razinama menadžmenta koji radi na poslovima upravljanja
- menadžerima računovodstva i financija
- poreznim i investicijskim savjetnicima
- svima koji rade na operativnim financijsko-računovodstvenim poslovima, a željeli bi znati više
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.