Zadovoljni ste kontrolingom u svojoj banci ili financijskoj ustanovi, ali vjerujete da uvijek može malo bolje? Pridružite nam se i još ćete bolje razumjeti vlastiti portfelj klijenata!
Upravljajte dodatno bankarskim klijentima i proračunajte njihovu vrijednost!
Radionica će dati odgovore na pitanje kako tehnike i metode poslovne inteligencije uspješno primijeniti u svrhu kontrolinga u bankarstvu i kako u potpunosti razumjeti vlastiti portfelj klijenata. Prikazat ćemo praktična rješenja segmentiranja klijenata i mjerenja njihove vrijednosti, rizičnosti i potencijala. U skladu s navedenim, dat ćemo konkretna rješenja kako kreirati strateške odluke u svrhu poboljšanja parametra poslovanja. Govorit ćemo o funkciji kontrolinga i načinu njezinog unaprjeđenja, razvoja i uvođenja. Što nam kontroling može ponuditi i kako njegovo uvođenje utječe na efikasnost i efektivnost cjelokupne organizacije banke ili financijske institucije? Pridružite nam se na edukaciji 29. i 30. studenoga (četvrtak i petak) u Zagrebu.
Iz edukacije izdvajamo:
-
portfeljno upravljanje bankarskim klijentima i monitoriranje primjenom metoda poslovne inteligencije
-
kako izgraditi sustave ranog upozorenja koji će obuhvatiti sve bitnije aspekte bankarskog poslovanja
-
dugoročno planiranje bankarskog portfelja i izrada projekcija primjenom metoda poslovne inteligencije
-
dijagnostika dominantnih klijentskih segmenata
-
kako proračunati vrijednost klijenata, a da taj proračun ne uključuje samo profitabilnost kao parametar?
-
kako dugoročno planirati strategiju banke imajući u vidu strukturu vlastitog portfelja?
-
kako monitorirati fraud (prijevare)?
-
kako monitorirati churn (prekide ugovornih odnosa)?
-
kako procjenjivati rizičnost u svjetlu Basel II standarda i kontrolinga pomoću metoda poslovne inteligencije
-
kako organizirati uspješni kontroling i gdje je mjesto kontrolinga u organizacijskoj strukturi banaka
-
objekti kontrolinga
-
uvođenje kontrolinga prema Altius metodologiji
-
odnos kontrolinga i menadžmenta
-
odnos kontrolinga i računovodstva - računovodstvo kao kontrolerska informacijska baza
-
benchmarking - instrument suvremenog kontrolinga: što drugi rade bolje od nas
-
kontroling prodaje - jesmo li prepoznali „proizvode“ na kojima zarađujemo ili to znamo „otprilike“
-
kontroling u marketingu pomoću statističke analize
-
izvještaji iz kontrolinga - način komuniciranja kontrolera
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i menadžmentu svih razina u bankama
-
voditeljima svih bankarskih sektora
-
kontrolerima
-
menadžerima i voditeljima računovodstva
-
sektorima plana i analize
-
svim zainteresiranima
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.