Rad na računalima uz CD s primjerima i predlošcima za planiranje
Značenje planiranja u suvremenim uvjetima poslovanja postaje sve važnije. Znamo da je važno i vama jer je jedan od temeljnih sadržaja upravljanja poduzećem. Kako i što planirati? Što postavljamo kao cilj? Da li rast ili razvoj ili pak oboje? Može li se sve u isto vrijeme? Planiramo li samo prihode i troškove? Mislimo li da je to dovoljno? Kako sastaviti plan imovine, obveza i kapitala? Upoznajmo sve sektore s preduvjetima uspješnog planiranja koji će omogućiti i ostvarivanje ciljeva. Doznajte koje su zakonitosti i instrumenti strateškog planiranja i kako je ono povezano s dugoročnim, a kako s kratkoročnim/operativnim planiranjem. Naučimo kako sastaviti fleksibilne proračune, ali i master plan te plan novčanih tokova.
Na radionici ćete na jednom primjeru sastaviti poslovni plan i naučiti sve što vam je u praksi potrebno za uspješan proces planiranja. Pridružite nam se na radionici 27. rujna (petak) u Zagrebu.
Radionica je namijenjena:
- menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
- menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
- svima koji rade na poslovima plana i analize
- svima koji rade na poslovima kontrolinga
- voditeljima organizacijskih jedinica (sektora)
- svima koji žele naučiti kako uspješno planirati
Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.
Iz radionice izdvajamo:
- održavanje početnog sastanka uz kreiranje dokumenta „planiranje planiranja“ – komuniciranje organizacijskih uloga i zadataka – kako teče proces planiranja
- određivanje ciljeva i njihova važnost – bez analize nema realnog i kvalitetnog plana
- top – down i bottom – up planiranje
- od strateškog plana do Rolling Forecasta
- postavljanje operativnih ciljeva - (KPI) organizacijskih jedinica – prodaje, nabave, proizvodnje i dr.
- RAD NA RAČUNALIMA – studij slučaja – polaznici će sami na temelju zadatka sastavljati poslovni plan koji će uključivati planove organizacijskih jedinica te izradu master plana
Izrada plana (STUDIJA SLUČAJA) će uključivati:
- planiranje po organizacijskim jedinicama – ciljevi i zahtjevani prinosi s obzirom na prirodu pojedine organizacijske jedinice
- planiranje prodaje po asortimanu s obzirom na različite pozicije pojedinih proizvoda, životni ciklus proizvoda, live-time value
- planiranje troškova - jedan od ciljeva operativnog planiranja te kako njima upravljati
- troškovni sustav, kategorizacija troškova i njihova podjela po kontribucijskom računu
- planiranje novčanog toka
- Rolling Forecast – planiranje vs budžetiranje vs predviđanje vs ostvarenje
-
- Načela planiranja: jednostavnost, fleksibilnost, integracija, mapiranje lanca vrijednosti, mapiranje organizacije, komunikacija namjera