Planiranje u suvremenim uvjetima poslovanja postaje sve važnije, jer je jedan od temeljnih sadržaja upravljanja poduzećem. Koristi od planiranja su višestruke: od znatnijeg poboljšanja izgleda za upravljanje, mogućnosti predviđanja problema, poboljšanja koordinacije mnogih aktivnosti do stvaranja uvjeta za kontrolu i kvalitetnu analizu. Krenimo s planiranjem za narednu poslovnu godinu dok nije kasno. Na treningu 6. i 7. listopada (četvrtak i petak) u Zagrebu, utvrdit ćemo postojeća znanja te steći nova, važna za sastavljanje poslovnog plana.
Iz edukacije izdvajamo:
-
što je planiranje i zašto planirati - aspekti planiranja
-
funkcije i zadaci planiranja - koji preduvjeti moraju biti zadovoljeni kako bi planiranje bilo što kvalitetnije (kakva nam je trenutna pozicija te kako „stojimo“ u odnosu na konkurenciju, kakvi su nam proizvodi i usluge, kakva nam je marketinška strategija, s kakvim kupcima radimo, osmišljavamo li kvalitetno distribucijske kanale)
-
planovi u ovisnosti o kriteriju razlikovanja
-
određivanje ciljeva i njihova važnost; ciljevi - polazna točka planiranja
-
je li nam cilj rast ili razvoj; kako postaviti cilj - hijerarhija planiranja
-
tijek procesa planiranja - kako postaviti rokove te odrediti odgovorne osobe
-
strateško planiranje - principi i zakonitosti, alati i instrumenti
-
taktičko i operativno planiranje: uloga i važnost
-
planiranje, kontrola i analiza - «sijamski blizanci» poslovanja
-
troškovi - jedan od ciljeva operativnog planiranja te kako njima upravljati
-
troškovni sustav, kategorizacija troškova i njihova podjela - RADIONICA
-
analiza odnosa troškova i prihoda te točke pokrića: kako doći do «pozitivne» nule - RADIONICA
-
što je novčani tok i kako njime upravljati?
-
kako uskladiti novčani tok i troškove poslovanja – RADIONICA
-
planiranje po organizacijskim jedinicama – RADIONICA
-
određivanje kriterija za zahtijevane prinose s obzirom na prirodu pojedine organizacijske jedinice
-
od planova organizacijskih jedinica do master plana - RADIONICA (polaznici će na temelju planova organizacijskih jedinica sastaviti planirani RDG, bilancu i novčani tok)
-
plan prodaje i nabave
-
kako planirati marketinške troškove
-
planiranje po proizvodima s obzirom na različite pozicije pojedinih proizvoda, životni ciklus proizvoda, live-time value
-
porezno planiranje - kako ga sastaviti; distribucija dobiti i porezne obveze
Edukacija je namijenjena:
-
menadžmentu svih razina koji poslovanje poduzeća želi učiniti uspješnijim
-
menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
-
svima koji rade na poslovima plana i analize
-
svima koji rade na poslovima kontrolinga
-
svima koji žele smanjiti neizvjesnost te rizike poslovanja učiniti manje zastrašujućima
-
svim odjelima u poduzeću koji sudjeluju u izradi master plana poduzeća
-
svima koji žele naučiti kako sastaviti poslovni plan poduzeća na svim razinama
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.