Niste?
Onda je došlo vrijeme da se vidimo!
Je li dovoljno samo prodati robu, proizvode ili uslugu i ostvariti prihode? Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? Nije važno samo prodavati, važno je profitabilno prodavati! Jednako tako nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi. Jeste li znali da u ukupnim troškovima koje poduzeća stvaraju, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela? Ove činjenice traže da se informacije koje se odnose na kupce i zalihe jasno strukturiraju i znalački koreliraju. Kako? Dođite na radionicu 17. rujna (četvrtak) u Zagrebu.
Teme radionice:
Kontroling prodaje i kupaca
- strukturiranje, segmentiranje i ocjenjivanje kupaca
- kontroling prodajnih kanala
- ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
- kreiranje kontribucijskih računa uspješnosti kupaca
- poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji
- prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
- modeli za utvrđivanje rentabilnost kupaca i rentabilnost prodaje
- različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - analizu osjetljivosti kupaca
- uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
- analizu promjene cijena i monitoring kupaca
- troškove nenaplaćenih potraživanja
- pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja, likvidnost, zaduženost
Kontroling zaliha
- strukturiranje, segmentiranje i strukturiranje stabla zaliha
- KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
- BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
- odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
- kako primijeniti tehnike financijske analize na području zaliha i upravljati zalihama
- što je „cash gap“ i kako zalihe utječu na njega?
- ABC/XYZ analiza zaliha
Radionica je namijenjena:
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja zaliha
- upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
- vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i zalihama
- menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
- voditeljima komercijale i prodaje
- voditeljima marketinga