Mjerenje i upravljanje rezultatom u prodaji i marketingu – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Mjerenje i upravljanje rezultatom u prodaji i marketingu

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 24. travnja (utorak); 1 dan - 7 sati
  • Cijena / 172,54 € + PDV
    Na navedenu cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 24.5.2016.

Za vas koji želite poboljšati svoju prodaju i marketing:

Nakon radionice na drukčiji način ćete mjeriti svoje i tuđe rezultate

  • ako je kupac zadovoljan, ne trebamo se iscrpljivati dokazivanjem kako smo najbolji.
  • kupac će biti zadovoljan ako stvaramo i radimo kvalitetno, unaprjeđujemo kakvoću onoga što prodajemo, ako smo iskreni, priznajemo pogreške i prihvaćamo kritiku.

Na radionici 24. svibnja (utorak) komunicirat ćemo na kontrolerski način, postavljat ćemo ciljeve i mjeriti rezultate u prodaji i marektingu…pridružite nam se!

Uz mnoštvo primjera iz prakse, simulacija, igara, studija slučaja proći ćemo kroz ovu važnu temu. Sudjelujte s nama u ovoj jedinstvenoj radionici koju za vas vodi mr.sc. Andreja Švigir

 

Iz radionice izdvajamo:

  • dijagnosticiranje stanja vaše prodaje
  • definiranje ciljeva: što želimo postići i kako to ostvariti
  • s kakvim asortimanom radimo
  • upravljanje prodajnim rezultatima: usmjeravanje na prodaju koja je rentabilna
  • prihodi VS profit: što vam je draže
  • prihodi VS imovina: čega biste se odrekli
  • metrika kupaca - kontrolerski set izvještaja o kupcima: tko su naše zvijezde
  • koliko poznajemo tržište i konkurenciju: tržište nas limitira; kako egzistirati s ograničenjima?
  • analiziramo li kupce i znamo li trenutak kada ulaze u poteškoće
  • mi smo našim kupcima dobavljači; ne zaboravimo tu činjenicu
  • kako nas analiziraju: koriste li matricu (ABC i XYZ) i analizu
  • kontroling, izvještavanje i analiziranje: kako kreirati sustav izvještavanja i analizirati ostvarene rezultate
  • praćenje prodaje putem modela (Waterfall, Pareto, ABC/XYZ, DuPont, BCG matrica, BSC, CVP-analiza prodaje, Scoring modeli kontrolinga, EOQ model, prosječan RUC vs prodajni indeks, životni vijek proizvoda, poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji, analiza osjetljivosti - utjecaj na dobit i dr.)
  • statistika u službi prodaje, marketinga i odlučivanja (regresijska analiza i koeficijenti korelacije)

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima, upravama i menadžmentu svih razina - zato što oni upravljaju poduzećem, a to mogu samo uz kvalitetno izgrađene i upravljački koncipirane informacije
  • direktorima i voditeljima prodaje - zato što je važno da u djelokrugu svoga rada što prije prepoznaju sve poremećaje i to još u trenutku kada su u latentnoj fazi
  • direktorima i voditeljima službi kontrolinga, financija, plana i analize, računovodstva - zato da unaprijede svoja komunikacijska, upravljačka i kontrolerska znanja i uvide što je doista važno prepoznati i prezentirati u izvještajima usmjerenima prema svim razinama upravljanja
  • direktorima i voditeljima informatičkih službi - zato što u suradnji s kontrolingom grade upravljačke informacije
  • svima koji žele unaprjeđivati znanja iz područja kontrolinga i kontrolerskog komuniciranja

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
9.4.2013.
Zagreb
24.5.2016.
Zagreb