Za vas koji želite poboljšati svoju prodaju i marketing:
Nakon radionice na drukčiji način ćete mjeriti svoje i tuđe rezultate
-
ako je kupac zadovoljan, ne trebamo se iscrpljivati dokazivanjem kako smo najbolji.
-
kupac će biti zadovoljan ako stvaramo i radimo kvalitetno, unaprjeđujemo kakvoću onoga što prodajemo, ako smo iskreni, priznajemo pogreške i prihvaćamo kritiku.
Na radionici 24. svibnja (utorak) komunicirat ćemo na kontrolerski način, postavljat ćemo ciljeve i mjeriti rezultate u prodaji i marektingu…pridružite nam se!
Uz mnoštvo primjera iz prakse, simulacija, igara, studija slučaja proći ćemo kroz ovu važnu temu. Sudjelujte s nama u ovoj jedinstvenoj radionici koju za vas vodi mr.sc. Andreja Švigir
Iz radionice izdvajamo:
-
dijagnosticiranje stanja vaše prodaje
-
definiranje ciljeva: što želimo postići i kako to ostvariti
-
s kakvim asortimanom radimo
-
upravljanje prodajnim rezultatima: usmjeravanje na prodaju koja je rentabilna
-
prihodi VS profit: što vam je draže
-
prihodi VS imovina: čega biste se odrekli
-
metrika kupaca - kontrolerski set izvještaja o kupcima: tko su naše zvijezde
-
koliko poznajemo tržište i konkurenciju: tržište nas limitira; kako egzistirati s ograničenjima?
-
analiziramo li kupce i znamo li trenutak kada ulaze u poteškoće
-
mi smo našim kupcima dobavljači; ne zaboravimo tu činjenicu
-
kako nas analiziraju: koriste li matricu (ABC i XYZ) i analizu
-
kontroling, izvještavanje i analiziranje: kako kreirati sustav izvještavanja i analizirati ostvarene rezultate
-
praćenje prodaje putem modela (Waterfall, Pareto, ABC/XYZ, DuPont, BCG matrica, BSC, CVP-analiza prodaje, Scoring modeli kontrolinga, EOQ model, prosječan RUC vs prodajni indeks, životni vijek proizvoda, poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji, analiza osjetljivosti - utjecaj na dobit i dr.)
-
statistika u službi prodaje, marketinga i odlučivanja (regresijska analiza i koeficijenti korelacije)
Radionica je namijenjena:
-
vlasnicima, upravama i menadžmentu svih razina - zato što oni upravljaju poduzećem, a to mogu samo uz kvalitetno izgrađene i upravljački koncipirane informacije
-
direktorima i voditeljima prodaje - zato što je važno da u djelokrugu svoga rada što prije prepoznaju sve poremećaje i to još u trenutku kada su u latentnoj fazi
-
direktorima i voditeljima službi kontrolinga, financija, plana i analize, računovodstva - zato da unaprijede svoja komunikacijska, upravljačka i kontrolerska znanja i uvide što je doista važno prepoznati i prezentirati u izvještajima usmjerenima prema svim razinama upravljanja
-
direktorima i voditeljima informatičkih službi - zato što u suradnji s kontrolingom grade upravljačke informacije
-
svima koji žele unaprjeđivati znanja iz područja kontrolinga i kontrolerskog komuniciranja
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.