Kontroling je upravljački alat bez kojeg moderno upravljanje više nije moguće. Kontroling menadžmentu daje smjerokaz na temelju kojeg oni donose poslovne odluke. Kontroling daje odgovore na brojna pitanja, utvrđuje zone dobitaka i gubitaka, utvrđuje uspješnost profitnih centara, analizira prodaju po proizvodima, tržišnim segmentima, kupcima. Isto tako kontroling izvještava o točki pokrića pri planiranju aktivnosti kao i nagrađivanje menadžera prema rentabilnosti , mjeri marketinške aktivnosti, utvrđuje kriterije prema kojima određujemo važnost kupaca i proizvoda. Koristi od kontrolinga su: čišća organizacija, jasno formulirana vizija, ciljevi i strategija, kvalitetnije komuniciranje između odjela i zaposlenika, kvalitetnije upravljanje ljudskim potencijalima, moderni računovodstveni sustav, kvalitetnije izvještavanje, kvalitetnije odluke, dostižniji ciljevi, brža prilagodba promjenama, znatno veća konkurentnost. Naučimo se služiti kontrolingom na edukaciji 2. i 3. srpnja (četvrtak i petak) u Zagrebu.