Znamo li upravljati poslovnim rezultatom? Bez uvažavanja zakonitosti i procesa kroz koje poduzeća prolaze, bez sagledavanja tržišta, konkurencije, ali i vlastitih slabosti i potencijala, poslovni rezultat ostat će samo na razini ideje. Tko je odgovoran za njegovo kreiranje, a tko za praćenje? Kako djelovati kao tim, kako promišljati o uspjehu na integralan način? Saznajte na seminaru 29. siječnja (ponedjeljak) u Zagrebu.
Ciljevi seminara su:
-
sagledati sve aspekte poslovnog rezultata
-
uočiti najvažnije faze analize poslovnog rezultata
-
definirati najvažnije pokazatelje koji se koriste u analizi poslovnog rezultata
-
podsjetiti se na metode utvrđivanja realnog prihoda
-
uočiti i uvažiti utjecaj raznih faktora na prihod i dobit
Iz sadržaja radionice:
-
uloga kontrolinga u stvaranju vrijednosti poduzeća
-
razumijevanje strategije poduzeća – UPITNIK
-
odnos kontrolinga i menadžmenta (sunflower manageri i nesigurni kontroleri)
-
definiranje i mjerenje uspjeha /riječi i brojevi
-
kako odrediti i kvantificirati ciljeve
-
priprema za ostvarivanje rezultata (ljudi, alati, potencijali) – vježba 6 šešira
-
kreiranje sustava ranog upozorenja na strateškoj i operativnoj razini (što kada ne ide sve kako treba – studij slučaja)
-
upravljanje poslovnim rizicima – poluga upravljanja poslovnim rezultatom i vrijednosti poduzeća
-
mjerenje, ocjenjivanje i upravljanje poslovnim rezultatom – studij slučaja
-
proračun realnog obujma poslovanja pomoću planskih cijena i ekvivalenata
-
faktorska analiza poslovnog rezultata
-
analiza obujma i strukture poslovnog rezultata
-
analiza poslovnog rezultata pomoću pokazatelja i indikatora
-
kako sugerirati rješenja - vježba
Radionica je namijenjena:
-
menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
-
menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećem
-
direktorima i voditeljima kontrolinga
-
direktorima i voditeljima sektora plana i analize
Svaki polaznik će dobiti Altiusov certifikat.