Jeste li znali da u Hrvatskoj imamo 605 hotela. Njihovo poslovanje značajno doprinosi državnom proračunu naše zemlje. Učinimo poslovanje hotela još boljim. Kako? Uvođenjem i razvojem kontrolinga te kvalitetnm planiranjem poslovanja. Na radionici ćemo uz brojne praktične primjere učiniti vaše poslovanje još uspješnijim. Ne propustite se prijaviti.
Na radionici 1. veljače (petak) u Zagrebu naučimo kako koristiti alate kontrolinga u hotelijerstvu.
Iz radionice izdvajamo:
- što je USALI i kome treba?
- mjerenje poslovnog rezultata prema USALI
- USALI metoda i budžet
- prednosti i nedostaci USALI metode
- analiza poslovanja hotelijera i postavljenje ciljeva pomoću Balanced Score Carda
- kako primjenjivati metode analize (sustavi ranog upozorenja, ABC analize, pokazatelji i sustavi pokazatelja)
- planiranje u hotelijerstvu (plan prihoda, troškova i organizacijskih jedinica -smještaj, hrana i piće, kadrovi, materijal, uprava, tekuće i investicijsko održavanje, marketing) – STUDIJ SLUČAJA
- sustavi i metode obračuna troškova
- sustav upravljanja ljudskim resursima u hotelijerstvu (kako mjeriti učinke?)
- kontroling marketinga u hotelijerstvu – STUDIJ SLUČAJA
- kreiranje sustava izvještavanja – STUDIJ SLUČAJA
Radionica je namijenjena:
- menadžmentu svih razina koji želi poslovanje hotela učiniti uspješnijim
- menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja hotelom
- svima koji rade na poslovima kontrolinga
- svima koji rade na poslovima plana i analize
- svima koji žele smanjiti neizvjesnost i rizike poslovanja hotela
- odjelima u hotelu koji sudjeluju u izradi master plana hotela
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.