Kontroling troškova proizvodnje, nabave, prodaje i marketinga – Edukacije – Altius

Dvodnevni trening

Kontroling troškova proizvodnje, nabave, prodaje i marketinga

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 1. i 2. lipnja (srijeda i četvrtak); dva dana - 14 školskih sati
  • Cijena / 345,08 € + PDV
    Na navedenu cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 1.6.2011.

Kako troškove proizvodnje, nabave, prodaje i marketinga držati pod kontrolom?Troškovi proizvodnje, ali i nabave, opterećuju cijenu koštanja proizvoda, usluga i robe. Ali, tu nije kraj… Sada na scenu stupaju i troškovi prodaje i marketinga, bez kojih poduzeće ne može ozbiljnije razmišljati o ostvarenju planiranog rezultata. Znamo li pravilno upravljati troškovima? Samo pravilnim upravljanjem poslovat ćemo uspješno, jer poslovanje ne ovisi samo o prodaji i povećanju prihoda. Štoviše, uspješnost i maksimalizacija dobiti često ovise o optimalizaciji troškova u odnosu na prodaju. Stoga je imperativ svakog poduzeća upravljati troškovima, a ne ih isključivo i neselektivno rezati . „Upravljači“ troškova su umjetnici koji koristeći sofisticirana znanja upravljaju troškovima i osiguravaju ostvarenje ciljeva poduzeća. Produbimo svoja znanja iz područja upravljanja troškovima na svim razinama poslovanja i postanimo upravljači, a ne rezači troškova. Započnimo upravljati troškovima na vrijeme i ne dozvolimo da oni upravljaju nama. Na edukaciji 1. i 2. lipnja (srijeda i četvrtak) u Zagrebu naučimo kako uspješnim upravljanjem troškovima postići veću konkurentnost.

Iz edukacije izdvajamo:

  • kako izgraditi troškovni informacijski sustav
  • koja je uloga troškova u poslovanju i kako ih klasificirati
  • posebnosti direktnih i indirektnih te fiksnih i varijabilnih troškova
  • opći troškovi proizvodnje i „ključevi“ njihove raspodjele
  • kako rasporediti troškove iz neproizvodnih u proizvodne odjele
  • obračun troškova sporednih i srodnih proizvoda
  • analiza točke pokrića, planiranje troškova, količine proizvodnje i njihov utjecaj na dobit
  • utjecaj promjene razine aktivnosti na apsorpcijski i marginalni pristup troškovima
  • metoda ciljanih troškova i Activity based costing model - kako ih implementirati
  • troškovi nabave - koji i kada - kako formirati nabavnu vrijednost
  • troškovi nabave - kako izračunati optimalnu količinu nabave na temelju pomičnih prosjeka
  • troškovi usluga - kako ih izmjeriti, koji su dominantni te kako strukturirati kalkulaciju
  • prodajni troškovi - jesu li potrebni i u kojim omjerima
  • marketinški troškovi - kad bismo znali izračunati uspješnost marketinških akcija, marketinške troškove ne bismo rezali
  • analiza osjetljivosti u prodaji - troškovi i njihova specifičnost s aspekta kanala prodaje
  • kako troškovi utječu na novčane tokove i likvidnost
  • koji su troškovi značajni za donošenje odluka i mjerenje uspješnosti poslovanja
  • kako strukturirati izvještavanje o troškovima po raznim razinama menadžmenta - troškovne tablice i njihova funkcija
  • kako uspostaviti uspješan program za smanjenje troškova i kako u proces uključiti sve zaposlene
  • što menadžment može učiniti u svezi sa smanjenjem troškova

Edukacija je namijenjena:

  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
  • svima koji rade na poslovima plana i analize
  • svima koji rade na poslovima kontrolinga
  • svim odjelima u poduzeću koji imaju zadatak optimalizirati troškove svog odjela

Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
1.6.2011.
Zagreb