Kako troškove proizvodnje, nabave, prodaje i marketinga držati pod kontrolom?Troškovi proizvodnje, ali i nabave, opterećuju cijenu koštanja proizvoda, usluga i robe. Ali, tu nije kraj… Sada na scenu stupaju i troškovi prodaje i marketinga, bez kojih poduzeće ne može ozbiljnije razmišljati o ostvarenju planiranog rezultata. Znamo li pravilno upravljati troškovima? Samo pravilnim upravljanjem poslovat ćemo uspješno, jer poslovanje ne ovisi samo o prodaji i povećanju prihoda. Štoviše, uspješnost i maksimalizacija dobiti često ovise o optimalizaciji troškova u odnosu na prodaju. Stoga je imperativ svakog poduzeća upravljati troškovima, a ne ih isključivo i neselektivno rezati . „Upravljači“ troškova su umjetnici koji koristeći sofisticirana znanja upravljaju troškovima i osiguravaju ostvarenje ciljeva poduzeća. Produbimo svoja znanja iz područja upravljanja troškovima na svim razinama poslovanja i postanimo upravljači, a ne rezači troškova. Započnimo upravljati troškovima na vrijeme i ne dozvolimo da oni upravljaju nama. Na edukaciji 1. i 2. lipnja (srijeda i četvrtak) u Zagrebu naučimo kako uspješnim upravljanjem troškovima postići veću konkurentnost.
Iz edukacije izdvajamo:
-
kako izgraditi troškovni informacijski sustav
-
koja je uloga troškova u poslovanju i kako ih klasificirati
-
posebnosti direktnih i indirektnih te fiksnih i varijabilnih troškova
-
opći troškovi proizvodnje i „ključevi“ njihove raspodjele
-
kako rasporediti troškove iz neproizvodnih u proizvodne odjele
-
obračun troškova sporednih i srodnih proizvoda
-
analiza točke pokrića, planiranje troškova, količine proizvodnje i njihov utjecaj na dobit
-
utjecaj promjene razine aktivnosti na apsorpcijski i marginalni pristup troškovima
-
metoda ciljanih troškova i Activity based costing model - kako ih implementirati
-
troškovi nabave - koji i kada - kako formirati nabavnu vrijednost
-
troškovi nabave - kako izračunati optimalnu količinu nabave na temelju pomičnih prosjeka
-
troškovi usluga - kako ih izmjeriti, koji su dominantni te kako strukturirati kalkulaciju
-
prodajni troškovi - jesu li potrebni i u kojim omjerima
-
marketinški troškovi - kad bismo znali izračunati uspješnost marketinških akcija, marketinške troškove ne bismo rezali
-
analiza osjetljivosti u prodaji - troškovi i njihova specifičnost s aspekta kanala prodaje
-
kako troškovi utječu na novčane tokove i likvidnost
-
koji su troškovi značajni za donošenje odluka i mjerenje uspješnosti poslovanja
-
kako strukturirati izvještavanje o troškovima po raznim razinama menadžmenta - troškovne tablice i njihova funkcija
-
kako uspostaviti uspješan program za smanjenje troškova i kako u proces uključiti sve zaposlene
-
što menadžment može učiniti u svezi sa smanjenjem troškova
Edukacija je namijenjena:
-
menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
-
menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
-
svima koji rade na poslovima plana i analize
-
svima koji rade na poslovima kontrolinga
-
svim odjelima u poduzeću koji imaju zadatak optimalizirati troškove svog odjela
Nakon završene edukacije svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.