KAKO KREIRATI PRODAJNU CIJENU KOJA ĆE PRIVUĆI KUPCE?
Kontroling prodajnih cijena je tema o kojoj se uopće ne govori, a i te kako utječe na vašu uspješnost!
Rezervirajte svoje mjesto!
Polaznici će raditi na dva odvojena studija slučaja.
„Hrvatska poduzeća nisu konkurentna u cijenama“, fraza je koju prečesto čujemo. Cijena regulira volumen prodaje, utječe na prihod i dobitak, ali i na prosječne troškove. Što nam poručuje? Gdje se zapravo nalaze naši problemi? Kako na cijenu utječu troškovi? Kako pronaći uzroke nekonkurentnosti? Koja je to cijena koja će biti konkurentna? Možete i vi biti kreatori prodajnih cijena? Zašto slijediti druge? Pridružite nam se na edukaciji 26. travnja (srijeda) u Zagrebu.
Sadržaj radionice:
- kratkoročno i dugoročno kreiranje prodajnih cijena: tržišni vs troškovni pristup
- odlučivanje o prodajnim cijenama na primjeru cijene koštanja čokolada „Slatko“ i „Najslađe“ (polaznici će raditi na praktičnom primjeru)
- kako odrediti prodajnu cijenu projekta „uvođenje informacijskog sustava u poduzeće“ (polaznici će raditi na praktičnom primjeru)
- varijabilni vs fiksni troškovi kod formiranja prodajne cijene
- kreiranje tablice i grafikona koji pomažu u određivanju optimalne cijene proizvoda. Koja je to cijena u našem primjeru?
- zašto je jedinični trošak proizvoda/usluga presudan za utvrđivanje prodajne cijene
- gdje smo griješili do sada? I kako ćemo ispraviti pogreške?
- svaka prodajna cijena ima svoje elemente (strukturu), a to su: ponuda, mjesto ponude, potrebe, kupovna moć - kako ih uskladiti?
- cijena proizvodnje vs cijena ponude vs cijena potražnje
- indeksi cijena: Laspeyresova vs Paascheova formula skupnog indeksa cijena - koju i kada primijeniti
- što činiti kada cijene određuje proizvođač, kupac ili država?
- ODREĐIVANJE CIJENE TROŠKOVNOM METODOM: full costing metoda vs metoda standardnog troška vs metoda marginalnog troška - polaznici rade na praktičnom primjeru
- ODREĐIVANJE PRODAJNIH CIJENA NA TEMELJU PONUDE I POTRAŽNJE: postotak profita vs postotak marže
- kako odrediti cijenu nove čokolade „Najslađa od svih“: visoka vs penetrirajuća vs cijena zrelih proizvoda
- zašto je važna struktura troškova u ukupnim troškovima cijene koštanja
- varijabilni vs fiksni trošokovi: za koji grafikon biste se odlučili? Jeste li sigurni u svoju odluku?
- posljedice nepromišljenog određivanja prodajne cijene
- posljedice nerazumnog određivanja rabata i popusta
Radionica je namijenjena:
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
- upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja zaliha
- upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
- vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i usvojiti pravila upravljanja cijenama
- menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
- voditeljima komercijale i prodaje
- voditeljima marketinga