Niste sigurni:
- koji kupci vam donose poslovni rezultat, a kojima poslovni rezultat donosite vi
- u kvalitetu praćenja kupaca i određivanje njihove vrijednosti
- da su vam odobreni rabati kupcima donijeli zaradu
- u isplativost prodajnih uvjeta koje odobravate kupcima
- koliku zaradu ostvarujete na kupcima na „nižim“ kontribucijskim razinama uspješnosti
- zarađujete li najviše na asortimanu koji najbolje prodajete
- koliko gubitaka ostvarujete zato što neracionalno naručujete
- u izabranu poslovnu politiku: prodavati ili zarađivati?
- u kreiranu marketinšku strategiju
- zašto stalno imate probleme na području likvidnosti
- kako sve navedeno povezati i donijeti ispravnu odluku
- kako kreirati BCG matricu koja ovako izgleda:
Radit ćemo na brojnim praktičnim primjerima, modelima i tehnikama, kako bismo vam pomogli u kreiranju vlastitog smjera.
Pridružite nam se 9. lipnja (utorak) u Zagrebu
Iz edukacije izdvajamo:
Kontroling prodaje
-
kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, direktna, internet prodaja)
-
zadaci kontrolinga prodaje i kontrolinga kupaca
-
ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
-
RUC - jedna od osnovnih kontrolerskih informacija: na kojoj razini ga utvrđivati
-
životni vijek proizvoda i nerealni planovi prodaje
-
poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
-
prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
-
zašto je važno dobro poznavati naše „stare“ i „nove“ kupce
-
kako procijeniti rentabilnost naših kupaca i rentabilnost prodaje
-
kako odrediti vrijednost kupaca
-
različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
-
uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
-
analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
-
kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
-
jesmo li ikada izračunali troškove nenaplaćenih potraživanja
-
pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
Kontroling zaliha
-
zalihe - kratkotrajna ili dugotrajna imovina?
-
kada priznati troškove zaliha
-
koje troškove uključiti u cijenu koštanja?
-
PRAKTIČNI PRIMJERI:
- formiranje vrijednosti zaliha po trošku nabave u djelatnosti trgovine s knjiženjima
- formiranje vrijednosti robe u proizvodnji s knjiženjima
- zalihe pružatelja usluga s knjiženjima
-
kako vrednovanje zaliha po neto vrijednosti utječe na pokazatelje financijske analize
-
metode obračuna utroška zaliha: studiji slučaja
-
računovodstvene politike na području zaliha: kako primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha utjecati na dobit i vrijednost imovine društva
-
usporedba rezultata dobivenih primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha i njihov utjecaj na pokazatelje uspješnosti
-
upravljanje zalihama i optimalizacija bilančne pozicije zaliha
-
KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost zaliha
-
ROS i njegov utjecaj na rentabilnost zaliha
-
BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
-
odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
-
kako primijeniti tehnike financijske analize na području zaliha i upravljati zalihama
-
što je „cash gap“ i kako ga izračunati?
-
kako izračunati min., max. i optimalne količine zaliha i uštediti najlikvidniju imovinu – novac
-
EOQ - kako ga izračunavati uvažavajući speifičnost djelatnosti - PRAKTIČAN PRIMJER
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja zaliha
-
upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
-
vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i zalihama
-
menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
-
voditeljima komercijale i prodaje
-
voditeljima marketinga
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.