Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Vremena su kada svu snagu ulažemo u naplatu i upravljanje likvidnom imovinom. Gdje ostvariti kvalitetne uštede, gdje su zone u kojima se nalaze rezerve koje nam pomažu u poticanju likvidnosti? Na treningu ćemo naučiti što je kontroling prodaje i kontroling ključnih kupaca, kako upravljati ključnim kupcima i prodajom, kako poboljšati strukturu potraživanja te njihovu rentabilnost. Naučit ćemo kako prodajni uvjeti utječu na rezultat poslovanja, kako analizirati njihovu osjetljivost te kako upravljati povratima. Polaznici će usvojiti znanja o računovodstvenom i poreznom aspektu potraživanja i prihoda te o poboljšavanju kvalitete likvidne imovine u bilanci.
Na treningu 8. i 9. veljače (utorak i srijeda) u Zagrebu, naučimo kako uspostaviti i održavati dobre veze s kupcima te kako upravljati potraživanjima i prihodima u krizi.
Iz edukacije izdvajamo:
-
kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska i ambulantna prodaja)
-
zadaci kontrolinga u key accountu
-
zadaci kontrolinga prodaje
-
ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
-
prosječan nakup - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka
-
životni vijek proizvoda
-
poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
-
prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
-
zašto je važno dobro poznavati naše "stare" i "nove" kupce
-
kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima
-
kako procijeniti rentabilnost naših kupaca te rentabilnost prodaje
-
različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
-
uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
-
analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
-
kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
-
jesmo li ikada izračunali troškove nenaplaćenih potraživanja
-
pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
-
kako faktoring utječe na povećanje rentabilnosti
-
vremenski nizovi - statistika u službi informiranja i odlučivanja
-
potraživanja od kupaca s računovodstvenog i poreznog aspekta
-
potraživanja od kupaca i Zakon o obveznim odnosima
-
potraživanja od kupaca i Opći porezni zakon
-
potraživanja od kupaca i prihodi s aspekta Poreza na dobit
-
potraživanja od kupaca i Porez na dodanu vrijednost
-
potraživanja od kupaca i prihodi i MSFI/HSFI
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
-
upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima
-
menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
-
voditeljima komercijale i prodaje
-
voditeljima marketinga
Nakon treninga svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.