Kontroling prodaje - kontroling ključnih kupaca – Edukacije – Altius

Dvodnevni trening

Kontroling prodaje - kontroling ključnih kupaca

  • Altius savjetovanje, Ožegovićeva 8, Zagreb
  • 8. i 9. veljače (utorak i srijeda); dva dana - 14 sati
  • Cijena / 345,08 € + PDV
    Na navedenu cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 8.2.2011.

Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Vremena su kada svu snagu ulažemo u naplatu i upravljanje likvidnom imovinom. Gdje ostvariti kvalitetne uštede, gdje su zone u kojima se nalaze rezerve koje nam pomažu u poticanju likvidnosti? Na treningu ćemo naučiti što je kontroling prodaje i kontroling ključnih kupaca, kako upravljati ključnim kupcima i prodajom, kako poboljšati strukturu potraživanja te njihovu rentabilnost. Naučit ćemo kako prodajni uvjeti utječu na rezultat poslovanja, kako analizirati njihovu osjetljivost te kako upravljati povratima. Polaznici će usvojiti znanja o računovodstvenom i poreznom aspektu potraživanja i prihoda te o poboljšavanju kvalitete likvidne imovine u bilanci.

Na treningu 8. i 9. veljače (utorak i srijeda) u Zagrebu, naučimo kako uspostaviti i održavati dobre veze s kupcima te kako upravljati potraživanjima i prihodima u krizi.

Iz edukacije izdvajamo:

  • kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska i ambulantna prodaja)
  • zadaci kontrolinga u key accountu
  • zadaci kontrolinga prodaje
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • prosječan nakup - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka
  • životni vijek proizvoda
  • poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
  • zašto je važno dobro poznavati naše "stare" i "nove" kupce
  • kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima
  • kako procijeniti rentabilnost naših kupaca te rentabilnost prodaje
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
  • uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
  • kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
  • jesmo li ikada izračunali troškove nenaplaćenih potraživanja
  • pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
  • kako faktoring utječe na povećanje rentabilnosti
  • vremenski nizovi - statistika u službi informiranja i odlučivanja
  • potraživanja od kupaca s računovodstvenog i poreznog aspekta
  • potraživanja od kupaca i Zakon o obveznim odnosima
  • potraživanja od kupaca i Opći porezni zakon
  • potraživanja od kupaca i prihodi s aspekta Poreza na dobit
  • potraživanja od kupaca i Porez na dodanu vrijednost
  • potraživanja od kupaca i prihodi i MSFI/HSFI

Edukacija je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje
  • voditeljima marketinga

Nakon treninga svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
23.3.2010.
Zagreb
20.5.2010.
Zagreb
8.2.2011.
Zagreb