Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Vremena su kada svu snagu ulažemo u naplatu i upravljanje likvidnom imovinom. Gdje ostvariti kvalitetne uštede, gdje su zone u kojima se nalaze rezerve koje nam pomažu u poticanju likvidnosti? Kako napraviti kvalitetnu analizu kupaca te kako ih bodovati ili ocjenjivati? Koliko je novih kupaca i zašto dolaze, koliko je starih kupaca koji ne kupuju i zašto?
Jednako tako, jedan od najvažnijih dijelova kratkotrajne imovine su zalihe. Za mnoga poduzeća bez zaliha nema opstanka. S druge strane, zalihe su često kamen oko vrata mnogima koji imaju poteškoća s njihovim upravljanjem. Zašto se baviti zalihama? Dovoljan razlog je podatak da u ukupnim troškovima koje poduzeće generira, zalihe zauzimaju visoki postotak udjela. Stoga je danas jedan od temeljnih menadžerskih zadataka udovoljiti suvremenim zahtjevima koji se odnose na smanjenje razine zaliha, visoku fleksibilnost, bržu isporuku te niže troškove.
Na treningu ćemo naučiti što je kontroling prodaje i kontroling ključnih kupaca, kako upravljati ključnim kupcima i prodajom te kako poboljšati strukturu potraživanja i njihovu rentabilnost. Naučit ćemo kako prodajni uvjeti utječu na rezultat poslovanja i kako analizirati njihovu osjetljivost. Polaznici će usvojiti znanja o računovodstvenom i poreznom aspektu potraživanja i prihoda te o poboljšavanju kvalitete likvidne imovine u bilanci.
Podsjetit ćemo se kako upravljati zalihama te primjenjivati formule i alate pri izračunu optimalnih količina zaliha koje neće opteretiti poslovanje, već ga potaknuti. Stoga nam se pridružite na dvodnevnom treningu 26. i 27. veljače (utorak i srijeda) u Zagrebu.
Iz edukacije izdvajamo:
Kontroling prodaje i ključnih kupaca
-
kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, direktna, internet prodaja) zadaci kontrolinga prodaje i kontrolinga ključnih kupaca
-
ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
-
RUC - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka - na kojoj razini ga utvrđivati
-
životni vijek proizvoda
-
poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
-
prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja
-
zašto je važno dobro poznavati naše „stare“ i „nove“ kupce
-
kako procijeniti rentabilnost naših kupaca i rentabilnost prodaje
-
različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
-
uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
-
analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
-
kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
-
jesmo li ikada izračunali troškove nenaplaćenih potraživanja
-
pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
-
potraživanja od kupaca s računovodstvenog i poreznog aspekta
Kontroling zaliha
-
pojmovno određenje zaliha: kako zalihe definirati
-
zalihe i njihova uloga u bilanci i RDG-u
-
kada priznati troškove zaliha
-
koje troškove treba uključiti u nabavnu vrijednost zaliha?
-
studiji slučaja:
-
formiranje vrijednosti zaliha po trošku nabave u djelatnosti trgovine s knjiženjima
-
formiranje vrijednosti robe u proizvodnji s knjiženjima
-
zalihe pružatelja usluga s knjiženjima
-
kako vrednovanje zaliha po neto vrijednosti utječe na pokazatelje financijske analize
-
metode obračuna utroška zaliha: studiji slučaja
-
računovodstvene politike na području zaliha: kako primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha utjecati na dobit i vrijednost imovine društva
-
usporedba rezultata dobivenih primjenom različitih metoda obračuna utroška zaliha i njihov utjecaj na pokazatelje uspješnosti
-
zalihe s računovodstvenog i poreznog aspekta
-
upravljanje zalihama i optimalizacija bilančne pozicije zaliha
-
KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
-
BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
-
odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
-
kako primijeniti tehnike financijske analize na području zaliha i upravljati zalihama
-
što je „cash gap“ i kako ga izračunati?
-
kako izračunati min., max. i optimalne količine zaliha i uštediti najlikvidniju imovinu - novac
Edukacija je namijenjena:
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
-
upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja zaliha
-
upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
-
vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i zalihama
-
menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
-
voditeljima komercijale i prodaje
-
voditeljima marketinga
Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.