Kontroling prodaje, ključnih kupaca i marketinga - radionica se provodi na studijima slučaja – Edukacije – Altius

Jednodnevna radionica

Kontroling prodaje, ključnih kupaca i marketinga - radionica se provodi na studijima slučaja

  • Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb
  • 2. travnja (utorak); jedan dan - 7 nastavnih sati
  • Cijena / 172,54 € + PDV
    Na navedenu cijenu ostvarujete 5% popusta.
  • dr. sc. Andreja Švigir
Nema novih termina održavanja
Ova edukacija posljednje je održana 2.4.2019.

Ovu edukaciju moguće je pratiti s posla ili od kuće putem aplikacije GoToMeeting - udaljeno praćenje edukacije

Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Što u slučajevima kada prodaja raste, ali nema dobiti? Upravljanje troškovima prodaje traži detaljnu analizu poslovne poluge i analizu marketinških ulaganja. Marketing je proces u kojem se definiraju tržišta, određuju potrebe segmenata i kupaca unutar njih. U marketingu se određuju i nude vrijednosti koje će zadovoljiti kupčeve potrebe. Čuvamo li marketinške uspjehe, ali i neuspjehe kao vrijedno znanje? Kakva je uspješnost naših kupaca, osobito onih koje nazivamo ključnima? Kakvi su odnosi koje s njima gradimo? Kako ih vrednujemo i ocjenjujemo?

Pridružite nam se na radionici i potražite odgovore na pitanja koja vas muče. Zabilježite datum 2. travnja u Zagrebu.

 

Iz radionice izdvajamo:

KONTROLING PRODAJE I MARKETINGA

  • zadaci kontrolinga prodaje
  • kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska, INTERNET prodaja)
  • životni vijek proizvoda – fiksni i varijabilni troškovi baza uspješnog marketinga
  • poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja (korelacijska i regresijska analiza)
  • rentabilnost prodaje i njezina povezanost s rentabilnosti proizvoda
  • kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj

KONTROLING KUPACA I KLJUČNIH KUPACA

  • zadaci kontrolinga kupaca i kontrolinga u key accountu
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • prodajni indeks VS prosječna prodajna cijena
  • kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima (poznavanje „starih“ i „novih“ kupaca)
  • različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti - uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • pokazatelji i njihova važnost za kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja potraživanja, likvidnost, zaduženost
  • razvoj novih proizvoda kao strategija rasta - koliko ulažemo i mjerimo li ulaganja
  • kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
  • analiza obujma prodaje koji ostvaruju kupci koji prvi puta kupuju
  • analiza obujma prodaje koji ostvare potrošači u ponovljenim kupnjama
  • kako izračunati stopu kanibalizacije

Radionica je namijenjena:

  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima kontrolinga
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima upravljanja kupcima
  • upravi i voditeljima koji rade na poslovima marketinga
  • upravi i voditeljima koji rade na drugim rukovodećim poslovima
  • vlasnicima poduzeća koji žele poboljšati svoje poslovanje i strukturu bilance te implementirati tehnike upravljanja ključnim kupcima i marketingom
  • menadžerima čiji je zadatak unaprijediti poslovanje poduzeća
  • voditeljima komercijale i prodaje

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Nema novih termina održavanja
Ova edukacija prethodno je održana
17.11.2011.
Zagreb
19.1.2012.
Zagreb
16.2.2017.
Zagreb
5.12.2017.
Zagreb
18.1.2018.
Zagreb
25.5.2018.
Zagreb
2.4.2019.
Zagreb